דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר "אין עוד מלבדו" – זה הנושא הכי חשוב, שבכל פעם נתפס בצורה חדשה, ולעולם לא חוזר על עצמו. זאת, משום שאנחנו משתנים כל הזמן. ואם האדם אינו מרגיש בשינויי, עליו להימצא בדאגה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מילוי רוחני מגיע לא רק מהתקרבות לבורא, אלא גם מהתרחקות ממנו. שהרי האמונה נרכשת על ידי מילוי האגואיזם, שבצדק דורש את הכול לעצמו, ועל ידי ההתמודדות מולו, במצבים, שבהם עלינו לשייך הכול לבורא, אפילו את ההתרחקויות ממנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הגענו להודו יחד עם המשלחת. האקלים כאן בהודו נוח יותר, מאשר בישראל. האנשים כאן חיים חיים מאוד פשוטים, אך אני מרגיש, שהם משתנים מהר. היום התקיים המפגש שלי עם הקהילה היהודית. ועוד הרבה מפגשים מעניינים מתוכננים לימים הקרובים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ביום השני לשהותי בהודו, נפגשתי עם הקהילה היהודית של מומבאי בבית הכנסת ״אליהו״. למעלה מ-100 אנשים נכחו במפגש. דיברנו על מצבם של היהודים בעולם ועל תפקידם הייחודי כלפי העולם כולו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שמחתי להיפגש עם ראדהאנאת סוואמי – גורו קרישנאי, מנהיגו הרוחני של מקדש רג׳א-גופינאתח במומבאי. הגענו במהרה להבנה הדדית. העיקר בהרא קרישנה, כמו גם בחכמת הקבלה, הוא הגילוי, שבכל המציאות "אין עוד מלבד לבורא״.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest