דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנושות עברה את כל שלבי ההתפתחות האגואיסטית שלה. צפויה לנו תקופה של הכרת הנחיצות בשינוי הטבע שלנו, של התעלות מעל לאגואיזם האישי לתוך תודעה, מטרה ומאמץ, המשותפים לכולנו. וזה יקרה, בין אם כפועל יוצא מהלחץ של הטבע עלינו בדמות יסורים, ובין אם נקבל על עצמנו את ההתפתחות הזאת מרצון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שקיעתה של הציוויליזציה האירופאית משקפת את שקיעתה של כל הציוויליזציה הארצית החומרית. שלב ההתפתחות הבא של האנושות – הינו עלייתה לעולם הרוח, קיום אינטגרלי באחדות, ולא הצלחות בתוך האגואיזם הצר של כל פרט. לפנינו לידתה של התקופה החדשה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הטבע כולו, ההתנהגות שלנו והיחסים בינינו – פועל על בסיס הרצונות האגואיסטיים של כולם ושל כל אחד. העולם לא ישתנה, עד שהיהודים לא ימשכו את הכוח העליון לשם תיקון האגואיזם. ואם הם יתחילו לשנות את טבע העולם – העולם יתחיל לחזור לאותו המצב (אור חסדים) שהיה בימי אדם (ראו בתורה).

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו נמצאים בעולם גשמי (חסר חיים רוחניים), כדי שתהיה לנו אפשרות לארגן סביבה בלתי תלויה במצבים (עליות וירידות) הרוחניים (הפנימיים) שלנו, כדי להזכיר זה לזה על הכוונה, על לוח הזמנים ועל ההשתתפות בעבודה משותפת – עבודת האיחוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההתקדמות הרוחנית אינה תלויה בצבירת ידע, הבנת הבורא ופעולותיו, אלא בתלות הולכת גְּדֵלָה ונשלמת בפעולות הבורא, עד כדי קבלה של כל פעולות הבורא למיניהן, כרצויות ושלמות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתבי ערוץ ILTV ביקרו במרכז העולמי שלנו (בית קבלה לעם) בפתח תקווה, כדי להבין את הסיבה, שגורמת למאות אנשים להגיע מדי יום לשיעורי קבלה. ניתן לצפות בכתבה המלאה בקישור הבא:
https://www.facebook.com/laitmanru/videos/423396995051859/?v=423396995051859

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest