דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר התיקון טמון בהוספה של הכוח הטוב לכוח הרע, האגואיסטי. הבורא ברא את הכוח הרע. והוא זה שיתן לנו את הכוח הטוב – בהתאם לבקשה מצידנו, כפי שנאמר: "יוצר אור ובורא חושך".
הכול נובע מהבורא. עלינו לחבר את האור והחושך יחד, על מנת ש"חשיכה כאורה יאיר".

תוצאת תמונה עבור טוויטר החיבור צריך להיווצר בין השנאה לאהבה, אפילו כלפי עצמי. מבלי להרוס דבר, אלא רק על ידי הוספת טוב. זהו הקו האמצעי, שביל הזהב, שבו אנחנו מגלים את הבורא ודבקים בו, משיגים קיום נצחי ושלם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דווקא האדם הקטן, שנמצא למטה, בריחוק מהבורא, מעביר את בקשתו למעלה, עד למלכות של עולם אין סוף, מעורר אור אינסוף בכל המדרגות וכך שמו נרשם מלמעלה ועד למטה. זוהי התוספת שלו לתיקון הכללי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר חורבן הבית (הקשר הרוחני בין האדם לבורא) הוחלט להוריד את הדרישה להשפעה ואהבה – לרמה של דרישה חיצונית. החלו לפרש חוקים ותנאים של התורה כחוקי התנהגות חיצוניים, שאינם דורשים תיקון פנימי של הלב-האגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כיוון שמעת חורבן בית המקדש, הקשר הטוב בינינו, לא ניתן להתחבר בלבבות, על מנת שלא לתת לאגו-שנאה מקום להתפרץ, חוזקו חוקי ההתנהגות ברמה הגשמית, שמשקפים את החוקים הרוחניים. אם אין אהבה כלפי זולת, אז לכל הפחות (!) אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אחרי חורבן בית המקדש, היחסים בינינו נפלו מרמה לבבית לרמה גופנית של קשר באמצעות הידיים והשפה. במקום חיבור בין לבבות, התחלנו לפעול על פי הנחיות ולבדוק כיצד לשוחח עם אחרים. כך התרחקנו מהחוק העיקרי של התורה "ואהבת לרעך כמוך", ואפילו איננו נזכרים בו כלל!

תוצאת תמונה עבור טוויטר האיחוד האירופי שרוי במשבר. לא ניתן לעשות רפורמה, כיוון שהאיחוד האירופי הוא מבנה שלא הושלם. לא יכול להיות קשר טוב בין אגואיסטים, בין אינטרסים מנוגדים, ולכן המבנה הזה מתפרק.
הפתרון: להיפרד לפני שתפרוץ מלחמה נוספת או לחילופין להתחיל באיחוד עמי האיחוד האירופי, במקום איחוד עסקי…

תוצאת תמונה עבור טוויטר החיבור בחברה אינו מושג כפועל יוצא משינוי הפרטים שבה, על ידי ביטול היחס שלהם זה כלפי זה. להיפך, מבלי לשנות את הדעות שלנו, אנחנו צריכים להתעלות מעליהן, מעל לכל הסתירות, ולכסות אותן, באמצעות החיבור בינינו. אחרת לא נגיע לחיבור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל אחד צודק באגו שלו, אבל לשם השגת האמת והצדק המשותפים יש להתעלות מעל להבדלים. אנחנו צריכים לאהוב את ההבדלים בינינו, שכן דווקא באמצעותם אפשר לבנות אהבה – מעליהן, באמונה מעל הדעת, ללמוד על הקו האמצעי, להתעלות מעל הטבע האגואיסטי של האדם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest