דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לגלות את חורבן ובנין בית המקדש בפנימיותנו, כחורבן הקשר בינינו ושחזורו. התיקון הוא רק בחיבור. והחיבור מתבצע מלמעלה, כמו שנאמר שבית המקדש השלישי יירד מלמעלה. אך זה יקרה רק בכוח בקשתנו לאיחוד!

תוצאת תמונה עבור טוויטר על מנת להזמין את התיקון הכללי, עלינו לבקש בצורה עיקשת להשיג את כוח הקשר בין כולם, במקביל למאמצים להתחבר בינינו.
ולא לעצור כשאנו מגלים ריחוק גדול יותר, וחוסר יכולת להיות בקשר. עד שנגיע לייאוש מוחלט! אז מגיעה הבקשה האמיתית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בית המקדש הראשון והשני נחרבו בדרך ההשתלשלות מלמעלה למטה, אולם את בית המקדש השלישי עלינו לבנות ממטה למעלה. מחרבן בית ראשון ושני נותרו בנו רצונות שבורים (אגואיסטים), אבל מעורבבים זה עם זה. כעת נותר רק לבקש על תיקונם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ליברלים בכל המדינות מתגלים כלא סובלים דעות אחרות, כשונאים את כולם מלבד לעצמם. כתוצאה מהתפתחות האנושות לקראת התיקון, הליברלים יהפכו למיעוט במדינות המתקדמות בעולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על פי בעל הסולם, ״שופרו של משיח": התנאי לגאולת העולם מהרע של האגואיזם הוא ההכרה של העמים ב"תורה" כשיטת האיחוד – "כי תמלא הארץ דעה את ה'" (ישעיהו). דומה הדבר לכך שהיציאה מהאגואיזם-מצרים התרחשה בזכות כך ש"האגואיזם-פרעה הכיר בבורא ובתיקון" – ואפשר לצאת מתוכו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כלי התקשורת הליברליים של ישראל מסננים את המידע אודות שנאת העולם כלפי המדינה שלנו. מפות העולם נכתבות מחדש – ובמקום ישראל מופיעה פלסטין. הגיעה העת להבין, שלא ניתן לתקן את המגמה הזאת על ידי הסתרת מידע, אלא רק על ידי איחוד בתוך המדינה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר פרעה-האגואיזם פותח בעצמו את האפשרות ליציאה מעצמו-ממצרים, מהעבדות לאגואיזם. הטבע האגואיסטי שלנו בעצמו חייב להכיר ברע שבו, בנזק שהוא מסב. ובהכרחיות לרכוש תכונה הפוכה לו – את תכונת הבורא. עד למידה שכזאת עלינו להפיץ את מהות ומטרת הקבלה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תכונת הטבע בעצמה, תכונת האגואיזם, המכונה פרעה, חייבת להכיר בהכרחיות שבשינויה לתכונה ההפוכה לה – לאלטרואיזם, המכונה בורא. ואילו השינוי ההדרגתי של הקבלה להשפעה מכונה קיום מצוות. הבנה זו חייבת להתגלות לכל בני האדם בעולם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן לתקן את העולם, רק דרך איחוד עם ישראל, שדרכו תתפשט תכונת האיחוד לכל העולם. העולם נזקק לזה יותר ויותר – ולכן האנטישמיות עולה. האיחוד הינו תורת ישראל. השחרור – יציאה מתוך האגואיזם, משנאה לאהבה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התנאי לשחרור מהטבע שלנו – האגואיזם, הדבר הרע היחיד בעולם – התנאי ליציאה מהגלות שבה האגואיזם שרוי, הוא שדווקא בו יתגלה הרע שלו – הכרת הרע.
היהודים לא יוכלו להימלט מהשליחות שלהם: בדומה לאופן, שבו הם יצאו מהאגואיזם בעבר, הם חזרו לתוכו, על מנת לשחרר ממנו את כל העמים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכרת האגואיזם של האנושות (שליטת פרעה), כמסב נזק לכל העמים, מתרחשת היום בעולם. חייבים לגלות את מטרת קיומם של מדינת ישראל ועם ישראל. זאת, לשם גילוי חכמת הקבלה כשיטה היחידה לתיקון העולם. לשם כך קיימת עמותת בני ברוך!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תיקון העולם מתחיל מצער על חורבנו. אחרי היציאה מהאגואיזם (יציאת מצרים), הבורא הביא אותנו לרגע קט למצב המתוקן של בית המקדש, ואז החריב אותו והחזיר אותנו לתוך אגואיזם יותר גדול, כדי שנווכח בכך שהאגואיזם מזיק ונבקש מהבורא את תיקונו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest