דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם אינו מודע לקלקול שביחסים האגואיסטיים ולנחיצות באיחוד, שעל ידו יוכל להינצל. היעדר הסכמה בין בני אדם גורם לתופעות חריגות בטבע. זאת, משום שהיחסים בינינו הינם הצורה הגבוהה ביותר של יחסי הגומלין שבטבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנושות הפכה לגלובלית, אך היא איננה מסוגלת להשתלב בתוך התבנית הזו עם האגוזאיזם הצר שלה. פועל יוצא מכך, הן הנסיגה בפעילותם של בני אדם ושל מדינות, וחוסר היכולת להבין בעיות ולהגיע לפתרונן. זאת, משום שלא ניתן לפתור בעיות גלובליות ע"י שיטות לאומיות צרות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "אנחנו בעד להרוס את מדינת ישראל" – אמר הפעיל הסוציאליסטי הבריטי ג'רי דאונינג בשידור בטלוויזיה. וזאת משום שזו מדינה גזענית ולא ניתן לשנותה. חוקי מדינת ישראל דומים לחוקי האפרטהייד של דרום אפריקה. הפתרון – הקמת מדינת פלסטין.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תכונת הבורא הינה השפעה, אהבה. האם עבד ה׳ זהו מצב חופשי או לא? ודאי שבעבורך, כשאתה נמצא בו, זהו מצב חופשי. משום שאתה בחרת במצב הזה בעבור עצמך. בחרת בו בעצמך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבעיות – זהו חלל ריקני שאנו רוצים לגלותו כמלא על ידי הבורא. והבורא מאפשר לנו הזדמנות כזו.
כלומר, הבעיה מסתכמת בכך שעלינו להיענות נכון להזמנתו, בזמן שהוא מעורר את האגו בכל אחד מאיתנו ואת החיכוכים בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא מעורר את תשומת ליבנו כלפיו, והתגובה הנכונה היא תפילה משותפת, כשאנו פונים אליו יחד. מבלי להיכנס לבירורים בינינו, אנו פונים יחד לכוח, לסיבה הראשונית, שהיא מקור הכל. וזה מה שנקרא "תפילה בציבור".

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הקלקולים המורגשים על ידינו, מזמינים בעצמם את תיקונם. כל תופעה טובה הינה תולדה של תופעה רעה, שקדמה לי. והיחסים ביניהן אינם נמדדים על ידי המצבים עצמם, אלא על ידי מטרתם המשותפת (על פי מאמר השלום של בעל הסולם).

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם נעדיף שהרוחניות תהיה חשובה לנו מהגשמיות, ולו במקצת, נתחיל להרגיש את המצב הרוחני שלנו ונעלה למדרגה הרוחנית הראשונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ביום ראשון התקיים ערב האיחוד של עם ישראל במרכז העולמי שלנו – בית ״קבלה לעם״. למעלה מ-1500 איש התאספו מכל קבוצות הלימוד שלנו בישראל, הוגש כיבוד עשיר והיתה שמחה גדולה, שנבעה מהתקשרות הדדית ואחדות. שהרי אנו מהווים בריאה אחת, מערכת רוחנית ומקושרת אחת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם חייב לראות את הבורא כגדול על מנת להתקדם ברוחניות.
ובירידות הגדולות, חשוב שהאדם ישיג השתוקקות "למען הבורא", אפילו במידה מועטה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן להשיג רצון להשפיע רק באמצעות בקשה לבורא.
או אפילו על ידי בקשה לבקשה לרצון להשפיע, שיורגש צורך בכך.
מבלי הרגשת הרצון להשפעה האדם נמצא בחוסר הכרה.
ורק הבקשה היא שמביאה לידי צורך מודע להשפיע.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest