דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הטבע דורש מאיתנו יחס נכון יותר כלפיו וכלפי החברה, בהתאם למידת התפתחותנו, עד כדי "ואהבת לרעך כמוך". עלינו לדעת שבהמשך התפתחותנו הטבע ילחץ אותנו, עד אשר נקבל על עצמנו את התנאי של הרשת שלו, להפוך לשלם אחד, קשורים בצורה הדדית באופן מוחלט.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל היסורים הינם ביטוי של מחלתנו – האגואיזם, שאנו מוכרחים לתקנו.
הבעיה הינה בהכרת המחלה בלבד. לאחר ההכרה במחלה האור העליון הוא שעושה את הכל, הוא מייצר בנו השתוקקות לקשרים טובים. לכן עליך להבין, שכל הייסורים הינם סימפטומים של המחלה – ולטפל בה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר היחס של הכוח העליון הוא תמיד לכולם ולא לאף אחד באופן פרטי. כאשר מורגשים בקבוצה חיכוכים, עלינו להבין ש"עושים לנו מתיחה", ואם נתאסף יחד יקדמנו אותנו הלאה. לעומת זאת, אם כל אחד ישאף לפתור את בעיותיו בעצמו, נחזור לחיים הבהמיים…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא מעורר מאבק בינינו – כך הוא מעורר את תשומת הלב אליו. תגובה נכונה היא לפנות אליו יחד. כשאנחנו לא נכנסים לשום בירורים בינינו, אלא מתאספים יחד ופונים לכוח שמפזר אותנו, מודים לו על כך ומבקשים להתחבר ולהידמות אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבעיות הינן חלל ריק שנמצא בינינו, חלל שאנו שואפים למלא על ידי הישגים ארציים שונים, אולם בנסתר אפילו מעצמנו, אנו רוצים לגלות את הבורא כממלא את החלל הזה. מטרת כל פעולותינו האחרות היא להביא אותנו בדרך של טעויות לפתרון הנכון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבעיה בהרגשת העולם העליון, שבו אנו קיימים גם כיום – זו בעיה של תפיסה.
גם כעת אנו נמצאים בעולם הרוחני, אך טבעו לא מורגש על ידינו משום שתכונותינו שונות. מספיק שהאגו ירצה להרגיש מעל עצמו – ואז נרגיש את מה שקודם לא הבחננו בו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו זקוקים לבורא, בכדי שהוא ישכין שלום בינינו. הוא מעורר מריבות בינינו, כדי שנקרא לו ונאלץ אותו להתגלות בינינו. כאשר אנחנו מגיעים לשלום – זהו המדד לכך, שהבורא התגלה. אך אם עדיין קיימים חיכוכים, זהו סימן לכך, שעדיין לא גילינו אותו בינינו במידה מספקת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חכמת הקבלה מבוססת על שינוי האדם עצמו. היא אינה מבוססת על שינוי של דבר מה מחוץ לאדם, ולא על שינוי הסביבה, ולא על שינוי היחס של האנשים כלפי האדם. כמו כן, אל לו לאדם לבקש לשנות את בריאותו או את גורלו. עליו לבקש שהבורא ישנה את האגואיזם שלו בלבד!

תוצאת תמונה עבור טוויטר התפתחות הנשמות באה לידי ביטוי לא על ידי גדילה אישית, אלא מתוך חיבור עם נשמות אחרות – בצורה כזו גדלים הרצון והמילוי הרוחני. וזה מה שמהווה את ההתקדמות. כוח ההתקדמות הוא הבקשה המשותפת לחיבור גדול יותר ויותר של כולם כאחד שלם, ליצירת מקום לגילוי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא הבורא מופיע וממלא אותי, אלא אני מתמלא מההשתוקקות אליו. לא הבורא מגלה את דמותו בי, אלא אני בונה את ההידמות אליו בתוכי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האיחוד אל מול הצרות המתקרבות (כלכליות, אקולוגיות וכו') – אפשרי רק בכוח הרצון המשותף של ממשלת חירום עולמית. אלמלא כן, הצרות יגרמו לשינויים בלתי הפיכים באירופה ובכל העולם כולו. לא ניתן למנוע את האסון על ידי הגבלות, אלא על ידי האיחוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התפילה, הבקשה – מגיעה מהאדם, אך עזרת הבורא תגיע לזולת, לאלו שזקוקים לה. בכך באים לידי ביטוי חסדיו של הבורא: הוא עוזר למי שמבקש לכוון את תפילתו בצורה נכונה. לבקש נכון – פירושו של דבר לבקש ללא תשובה, לבקש בעבור האחרים, לקבל כוחות בעבור ההשפעה, לצאת מעצמך!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכל אחד מהחברים, שמהם הבורא הרכיב את הקבוצה, יש ניצוץ של אהבת הזולת שמקורו מאדם (הראשון). אם הניצוצות יתחברו, תידלק ביניהם מדורת אהבה, שבתוכה יישרפו כליל כל עוונותיהם – ובה יתגלה הבורא. אנחנו חייבים להשיג את האש האדירה הזו…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הייסורים הינם ביטוי של הכוח המחייב שבטבע, כוח זה מגלה את הרע שבאגו, וכך מחייב אותנו להתנתק ממנו ולעבור להשתוקקות להשפעה. האגואיזם בעצמו הוא שדוחף את האדם לצאת מתוכו! כשהאדם מכיר בכך הוא יכול להשתוקק בעצמו לצאת מהר יותר מהאגו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר זוהר: בתוך עַמי אנוכי יושבת. בשעה שהדין תלוי על העולם, לא ייפרד האדם מן הכלל, אך אם ייפרד, אע"פ שהוא צדיק, ייתפס בדין תחילה. אל תפרוש מן העם לעולם, כי הרי רחמי הבורא נמצאים תמיד על העם כולו, כמו שכתוב "בתוך עמי אנוכי יושבת".

תוצאת תמונה עבור טוויטר העיקר הוא האחדות בין החברים. זה גורם לשחרור מכל המכשולים ובעיות. האחדות מסלקת את כל הבעיות, הכול מגיע אל המנוחה וההצלחה. אחדות אמיתית מתקנת את הכול! (מאור ושמש, פרשת דברים).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest