דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר גדלות הבורא – היא אותו מפתח, שהופך עשרה יחידים, מהתהוות חסרת חיים – לייצור חי, לאדם, למערכת שדומה לבורא. עשירייה הופכת לאדם הדומה לבורא, לנשמה. אם אתה רוצה לגלות את הבורא – תבנה לעצמך עשייריה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעולם שלנו נדמה לנו שאנו נמצאים בלחץ של זמן, שהוא תמיד חסר. אולם, הלכה למעשה, אין לנו צורך בזמן רב: עליי להשיג דבקות בבורא ברגע הנוכחי, ולא לחשוב על הזמן.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חכמת הקבלה היא מדע על האקולוגיה העליונה. הרי, אהבה לבורא תחייב אותנו ללמוד את חוקי ההתקשרות בין בני אדם ולציית להם. אנחנו נבין, שהכוח העליון של הטבע שולט בנו ומחייב אותנו להגיע לאהבת הבריות, ולא כי בא לנו, שזו הסיבה לנאציזם ולסוציאליזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם ההסתרה תיעלם והבורא יתגלה, נהפוך למלאכים – לבעלי חיים, שמבצעים את חוקי הטבע, את פקודות הבורא, בצורה אינסטינקטיבית.
ההרגשה שהבורא נסתר, דוחפת אותנו לגלות אותו, להפוך לבני אדם, לעלות למדרגה גבוהה יותר מדרגת בעלי החי, לבצע בצורה מודעת את חוקי הטבע – הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההסתרה הופכת למסך, שמעליו אנו שואפים להידמות לבורא – ואז אנו הופכים לבן אדם, לאדם (מלשון ״אדמה לעליון״). הבורא לא כופה את זה עלינו – אנחנו בעצמנו רוצים להפוך את עצמנו לדומים לבורא. ההסתרה הופכת בעבורנו הן למסך המפריד והן למסך הגילוי/המגלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר גילוי הבורא מחייב אותנו לחיות לפי חוקי ההסתרה.
כדי להישאר נפרדים מהבורא, ולא לקיים את החוקים שלו בצורה אינסטינקטיבית, עלינו לדאוג תמיד להסתרה, ובכל זאת לקיים אותם מעל להסתרה, למען גדלותו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עיתון נשים יוצא דופן יצא לאור.
הגיליון הראשון מוקדש לנשים אמתיות, שדואגות:
– לקרובים.
– לעתיד טוב בעבורנו, הישראלים, עם כל ההבדלים והניגודים שבינינו.
– לכך, שנהפוך שוב למשפחה אחת

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest