דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם צריך להתכונן למעבר ממלחמות חסר וסנקציות להתפרקות של קשרים כלכליים ולאחר מכן גם לכליונם של כל סוגי הקשרים האגואיסטים בין המדינות ובתוכן. זהו המשבר הבא. הגלובליזציה תסתיים. העולם יצטרך להתחיל לחשוב "כיצד לחיות"…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבחירות בכל העולם הראו שהלאומנות גוברת. הגופים הבינלאומיים לא מסוגלים להחדיר תוכניות חינוך. ללא ההתקרבות מעל השנאה, העולם מתקדם בלית ברירה אל מלחמה. נחשפת העובדה שרק הכוח של קבוצות המקובלים מסוגל להכריע את כוחות הרע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מקור כל הבעיות הוא בכך, שאנו מייחסים את כל המתרחש ליד מקרה, במקום לתכנית האבסולוטית של הטבע (או לבורא, שהרי הטבע והבורא הם היינו הך). יחס זה הוא שמזמין בנו פעולות המביאות למשברים, במטרה לדחוף אותנו לחשוב מחדש על מה שקורה איתנו, ולגלות את האבולוציה העליונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר משימתנו היא לרצות לצאת מדרגת החי, להשיג את בעל הבית של התכנית הכללית ולחייב אותו לנהל אותנו, לשלוט בנו מחדש. רק דרך הבורא נוכל לפעול אחרת. ניתן לשנות משהו בתוכנו רק באמצעות פנייה לבורא, רק על ידי כך שנחייב אותו לשנות אותנו – ״נצחוני בניי״.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו נמצאים תחת שליטת הכוח העליון, שהציב אותנו בדרך לאיחוד. כל תנועותינו בכיוונים אחרים רק מביאות לבעיות. לקבוצת ישר-אל אין בחירה, אלא רק להתקדם למימוש עקרון אהבת הזולת, שעל בסיסו היא נוסדה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרצון ליהנות – זהו חומר שצריך לקבל את צורת הבורא. כבובה מתנפחת שנראית כסמרטוט מכווץ, וכשהיא מתנפחת רואים שזה בלון, כך גם הנברא מקבל את צורת הבורא והופך לאדם, כלומר לדומה לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בחירות חוזרות בישראל.
עלינו להתעלות מעל לחוסר ההסכמה. ההצלה שלנו – היא רק בחיבור בינינו.
במידה ונבין, שאין בפנינו דרך אחרת, ונציב כיסוד את "ואהבת לרעך כמוך" מעל הספקות שלנו, מעל לשאיפות האנוכיות שלנו, מעל להתדיינויות השונות, אז נפתור את כל הבעיות.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest