ארגון הבריאות העולמי אימץ סיווג חדש של מחלות, תוך התחשבות באתגרי המאה ה -21:
– הוטמע הרעיון כי התמכרות למשחקים מקוונים (גיימינג), מהווה צורה חדשה של התמכרות.
– טרנסג׳נדריות אינה נחשבת יותר כהפרעה נפשית.
האנושות מתפתחת!
העולם הרוחני הוא נצחי. ולכן "מתן התורה" מצד הבורא הוא תמידי. עלינו לקבל את התורה מידי יום מחדש.
אור התורה – זהו האמצעי היחיד שמאפשר להשיג את תכונת ההשפעה, ובמידה זו לקבל את המילוי מהבורא. לשם כך קיימים בתורה 613 תיקונים, המתמלאים על ידי 613 אורות. שניהם יחד נקראים 613 מצוות התורה. כך מתתקן הרצון הכללי של האדם והופך לנשמה.
על ידי קבלת האור העליון, התורה, מושגת שנאה לרצונות האגואיסטיים. ולכן מצב זה נקרא הר סיני – הר של שנאה.
הבורא נמצא בפסגת הר סיני, והעם – למרגלות ההר, כך שהר סיני, הרצונות האגואיסטיים של העם, הם שמפרידים בין העם לבורא. אבל, על ידי מימוש שיטת התיקון, התורה, העם, ולאחריו גם כל אומות העולם, יעפילו על ההר, אל הבורא.
שבועות – זהו מאורע, המסמל את קבלת הכוח העליון לידינו בעולמנו זה, את הגילוי שלו, את האפשרות להשתמש בו לרווחתנו, להתעלות רוחנית. אנו מתחמשים בכוח העליון הזה, באור העליון, במטרה להביא את העולם כולו לשלמות.
רב״ש. יש שלושה היבטים בתורה:
1. תושייה – מתישה את כוחו של האדם.
2. תורה – תבלין.
3. אור התורה.
דרגות 1 ו-2 הן הכנה לקבלת התורה.
3 היא מהות התורה, למלא את הנברא במודעות.
משום שמטרת הבריאה היא הידמות מלאה של הנברא לבורא, היא מושגת על ידי שבירה וחיבור של רצון אחד ויחיד. השבירה מתרחשת בשורש הבריאה, והחיבור בין הרצונות השבורים מתקיים על ידי המאמצים שלנו. החיבור הנכון של הרצונות השבורים נקרא ערבות.
התורה נמצאת באותם אנשים שמוכנים לבטל את עצמו בתוכה. שהרי תכונת האדם היחידה היא האגואיזם. ואילו שינוייה מהרצון מ״למען עצמי״ לרצון ״למען הבורא״ אינו אפשרי על ידי כוחותיי האישיים, אלא רק באור הבורא.
משום שמטרת הבריאה היא להגיע משבירה לחיבור, הבעיה המרכזית בתיקון היא בהשגת "ואהבת לרעך", כשהחלקים השבורים של הרצון הכללי אדם מתחברים בערבות – בהתאמה מוחלטת זה לזה, כאחד שלם.
לאחר היציאה מהאגו, פסח, מתגלות 7×7=49 מידות של גדלות הבורא באדם בתיקון כלפי הבורא – במידה זו מאיר לו האור, והאדם רוכש אמונה ואת מדרגת ה"חי", ואוכל את העומר. ובשבועות הוא מקבל את התורה, מדרגת "המדבר", האדם.
קראו עוד בטוויטר שלי.