דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר התורה – זו המערכת שבה אנו קיימים, התוכנה והתכנית של כל המציאות, המנוע שלה. בהשגת התורה, חוקי ההשפעה והאהבה, ושיקום הקשרים בין הרצונות השבורים שבינינו, אנו משיגים את מחשבת הבורא ואותו בעצמו, כמו שנאמר "דע את הבורא ועבדהו".

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הבית שלנו, האגואיזם, ״מסובב״ אותנו – ואנחנו מקיימים באופן לא מודע את כל פקודותיו. הוא חי בנו, מחייב אותנו לדאוג ללא הרף להכל, מלבד למטרת הבריאה. ואילו אנחנו, בכך שאנו מקיימים את הנחיותיו, שורפים את החיים שלנו, מבלי להשיג דבר. יש מי שגורם לנו לסטות מהדרך בכוונה תחילה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר מטרת החיים, הבריאה, מושגת בדבקות עם הבורא. היא מושגת על ידי השתוות בתכונות של ״השפעה ואהבה״. תחילה, בין בני האדם – ולאחר מכן בינם לבין הבורא.
השתוות זו מושגת בין בני האדם בכוח התורה, כפועל יוצא ממאמציהם להתקשר בעשירייה, בערבות הדדית.
במידה הזאת מתגלה הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העליה הרוחנית מתחילה מכך שהאדם מחלק את עצמו לשני חלקים:
החלק הארצי, האגואיסטי, קבלה, דעת.
והחלק העליון, האלטרואיסטי, השפעה, אמונה.
ואינו רואה סתירה ביניהם, משום שמרגיש את שני העולמות האלו בתכונות, בכוונות וברצונות שונים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מידי יום אנו ניצבים מול הר סיני, האגו החדש של כל אחד בעשיריה. כל פעם קשה יותר להתעלות מעליו לחיבור, למרות שאנו כבר בעלי ניסיון.
משימתנו היא לגלות את העולם העליון בחיים האלה.
אנו גדלים בקשר בינינו, ובהתאם לכך גדל גם האגואיזם, אך אנו בונים קשר מעליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר משמעות העליה על הר סיני היא התעלות מעל האגו המשותף לכולם, התגברות על ההתנגדות לחיבור בעשיריה. הדבר מתאפשר רק במידת גדלות הבורא, כמו שביקש משה: "הראה לי את כבודך". הרצון נותר ריק, מתמלאת האמונה מעל הדעת, השכר הוא מילוי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההתקדמות הינה בירידה לעומק האגו, לעולם הגשמי, ובהתאמה לכך התעלות לעולם הרוחני: מ1- ל1+, מ2- ל2+. כמו שכתוב: "כל הגדול מחברו, יצרו גדול ממנו". "חברו" – זהו המצב הקודם שלי. שהרי העליה היא עליית הרצונות השבורים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העיקר הוא התפילה עבור הכוח ללכת מעל הדעת, מתוך שמחה מכך שזכה לבקש על כך למרות שהרצונות לא מסכימים להיות בהשפעה, אך הוא מבקש להרגיש את גדלות הבורא, בכדי שיוכל לעבוד מעל הדעת בשמחה, בחשיבות, כאילו שהוא נמצא בדעת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן להתגבר על הרצון לקבל רק בהליכה כנגד הרצון, בביטול עצמי מוחלט, כשהאדם כביכול אינו רואה כלום, עוצם עיניים, וכביכול אינו זקוק לדבר, עושה הכל למען הבורא, למרות הההתנגדות. וכל הזמן מבקש עזרה מהבורא במלחמה הזו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר סקר של CNN:
ציבור הולך וגדל של אמריקאים רוצה ומצפה לכך שטראמפ ינצח בבחירות של 2020, לרוב לאור האינדיקטורים הכלכליים בתוך המדינה ולאור המדיניות שמתנגדת להגירה.
האינדיקטור העיקרי הוא הירידה בשיעור האבטלה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר צריך לחכות שמצב ה״עפר״ יחלוף, בהרכנת ראש, כפי שרבי עקיבא עשה כשנצמד אל הקרש בעת הסערה בים. לחכות שהמצב יחלוף, כלומר להשקיע מאמצים, לשמור על המסגרת, להתגבר על הגוף – זה נקרא להעלות את השכינה מעפר. דווקא על ידי כך אנו משמחים את הבורא, שהרי האדם עובד ללא טעם ומשמעות – ולכן הוא שמח!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצווה זהו המאמץ ללכת באמונה מעל הדעת, בהשפעה לבורא, למרות שלא רוצה בכך, ואינו מרגיש שום דבר, הוא מקבל זאת "כשור לעול וכחמור למסע", והוא שמח מכך שמשפיע לבורא, ומתגאה בכך – וזוהי המצווה ו"שמחת המצווה".

תוצאת תמונה עבור טוויטר לקבל את שליטת הבורא במצב הנמוך ביותר, בהליכה מעל הדעת וההרגשה, מבלי לקחת אותם בחשבון – נקרא להימצא בין שמים וארץ, ללא תמיכה, ללכת מעל הדעת. ולדעת שקיבלת את המצב הנמוך הזה, על מנת שתוכל להציב את עצמך תחת שליטת (רסן) הבורא בהכנעה גמורה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest