דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר בירידות האדם חייב לחדש את שליטת הבורא בכל, וזה יהיה תחילתו של מצב רוחני חדש.
על ידי היגיעה האדם ממלא בשליטת הבורא, את אותו המקום ברצון שלו, שבו אינו מרגיש את שליטתו.
וכך, מכל הרגשת ירידה, והיעדר שליטת הבורא, הוא ממלא את המלכות בחלקים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליי להאמין שהבורא מתקן אותי בכל, לשמוח באופן זהה מכך שדואג לי, גם בעליות וגם בירידות. אז כל המצבים יורגשו כעליות. המאמצים להיות בירידה בשווה לעליה נקראים התעוררות מלמטה, ומובילים להתקרבות לבורא, האדם מרגיש שכך הבורא מקרב אותו אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק לאחר בידוד עצמך מקבלת האור, ב"אפס המוחלט", המצב שבו לא קיימים רצונות האדם, ניתן לקבל את האור בהשפעה, בשלמות וללא צמצומים – לתועלת האדם ולטובת הכניסה לקדושה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על האדם לשמוח במצב הקטנות יותר מבמצב הגדלות. ובמצב הגדלות עליו להסתתר במצב הקטנות מההפרעות האגואיסטיות.
במצב הקטנות האדם יכול להגיע לגילוי, שהרי אין הוא חושש מכניעה להפרעות האגואיסטיות. לכן הבורא שמח יותר במצב הקטנות ממצב הגדלות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מלכות, יסוד הבריאה, נקודה שחורה. במידה שאינו רוצה להגדיל את מצבו, אז אינו יכול ליפול.
אם מקבל את העבודה בנקודה השחורה בכל מצב ומצב, אז משיג דבקות עם הבורא ומקבל את האור מלמעלה ונהנה ממנו, שהרי אין לו כוונה על מנת לקבל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדרך באמונה למעלה מהדעת משמעותה לא להתחשב עם הרגשות והמחשבות. הבורא משגיח, ויודע מה לטובתינו. לכן לא חשוב לי איך אני מרגיש, אם אני רוצה לשמח את הבורא. ולמרות שאיני מרגיש שלמות בעבודתי, מצד העליון אני נמצא בשלמות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תתאר לעצמך, כאילו שזכית לאמונה שלמה בבורא, ובהרגשה שהבורא מנהל את העולם בטוב, והנבראים מקבלים זאת. וכשאתה רואה את הייסורים שלך ושל העולם, תאמר, שאתה רואה אותם בתכונותיך הלא מתוקנות, על מנת שתתקן את עצמך, עד אשר תראה את ההנהגה טובה בשלמות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מטרת העבודה היא להיות במצב התחתון ביותר, ולקבל בכל פעם מחדש את שליטת הבורא באמונה מעל הדעת, בתמימות. ויש לקבל זאת בשמחה, כאילו נמצא בהכרה מלאה.
הבדיקה היא בכך שאינו נופל לעולם ותמיד נמצא בשמחה. שהרי הוא מקבל את כל המצבים ברצון וברגש מעל הדעת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין לאדם כוחות ללכת כנגד הרצון ליהנות, שהרי אין הוא מרגיש כל מילוי מכך. אבל הבורא לוקח לו את הטעם בכל ומותיר לו רק את ההזדמנות לקבל כוחות לעבוד למען הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא מעורר את הרע בדעת, על מנת לעזור לאדם לעלות לקראת האמונה למעלה מהדעת, להכיר בכך שהוא מרגיש ברע כיוון שהוא נמצא בתכונת ״למען עצמו״, אחרת היה חש בטוב. ובמידה שבה מאמין בטוב מעל הדעת, מגיע בדעת להרגשת הרע, שדוחפת אותו לתיקון על ידי הבקשה להשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל המתקבל ברצון האגואיסטי נקרא דעת. על מנת להשיג את הבורא יש לבנות הרגשה מעל לדעת האגואיסטית.
דווקא לשם כך נותר בנו האגו, תכונת העולם שלנו. אנחנו בונים את האמונה מעל האגו, על פני התכונה לקבל, כפי שהבורא רואה את התכונות האגואיסטיות שלי. יש שתי השגות: גשמית ורוחנית.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest