דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר להיות דומה לבורא פירושו, להפסיק לחשוב על עצמי, האם אני קיים, או שולט, כל המחשבות רק על הבורא. היינו, על האחרים, על ההשפעה. בכדי להידמות לבורא יש לעזור לאחרים להתקרב לבורא. תתנתק מעצמך, תתכלל בעשיריה – ותגיע להצלחה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מאהבת הזולת מגיעים לאהבת ה׳ – ואין שום דבר אחרת. מי שרוצה לעקוף את האחרים ולייצב קשר אישי עם הבורא – טועה.
הרי כל אחד מאיתנו הוא רסיס מהכלי השבור של נשמת אדם הראשון. אין זה אפשרי, ששבר כלי אגואיסטי ישתוקק לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר החפץ להשיג את הבורא דומה לאדם הצר על מבצר. הכלל העיקרי בכך הוא ״חוץ מצא״ – חוץ להספיק את המאמצים, ולאחר שנים רבות מתגלה התוצאה: ההכרה בכך שהיחס לאחרים הוא היסוד של היחסים עם הבורא. או אז הלב יתרכך ויקבל את האהבה לזולת. את הגילוי!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא ברא בכוונה תחילה את היצר הרע, במטרה שנוכל להתגבר עליו ולהביאו לטוב. הוא בכוונה מציב מכשולים בפני החיבור בינינו, ועלינו לחפש, איך להפוך אותם לטוב. אסור בשום אופן לקלל את האגואיזם שלנו, שהרי זהו כוח הבורא, שנשלח אלינו בצורת ההפרעות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתוב בספר הזוהר: ״מטרם שאנו זוכים להפוך את הרצון האגואיסטי שבנו בעזרת האור להשפעה, נמצאים מנעולים חזקים על השערים שמובילים לבורא״.
אני מרגיש בכך על פי הדחייה של האנשים ממני. ורק ההתגברות על הדחיות, מאפשרת לפתוח בהדרגתיות של השערים ללבבות ולבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההתקדמות לרוחניות תלויה בקשר של האדם עם הבורא. והיצר הרע, משמש לנו כעזר באמצעות התנגדותו, בכך שעוזר לנו לפתח את כוח המשיכה לבורא. לכן עלינו להתייחס לאגו בכבוד, להכיר בכך שהוא עוזר לנו, כמו שמשקולות מסייעות לנו בחיזוק השרירים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כמה נפלא היה להתבונן בחיבור בין החברים בדרום ובצפון אמריקה במהלך כנס 2019. שעות לאחר השיעור האחרון – בשום מקום אחר, ומעולם, לא הורגשה כזו השתוקקות פנימית לחיבור! ההתרשמויות הללו נשארות לתמיד! תודה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר מושג מצב של היעדר כל חשבון ומחשבה לטובת עצמי, הם הופכים לאמת, שהדבר היחיד שהוא בעל משמעות – לעשות למען הבורא, שכן האדם מרגיש את גדלותו ושוכח על עצמו, מתבטל כנר בפני האבוקה. הכל למען הבורא, ואני לא קיים בהשפעה על מנת להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהאדם מרגיש זלזול בעבודה לטובת הבורא ואינו רואה כוחות לעבוד; כשכל שהוא מסוגל לו זה לקבל את העבודה מהבורא, כדי להתמסר לשליטתו בצורה עיוורת, מעל האגואיזם – עליו לשמוח בכך שיש בו אגואיזם, כי הדבר מאפשר לו להשפיע לבורא – ולכן עליו להעדיף עבודה שכזו בהרגשת החושך, על פני מצבי האור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפירוד בין מערב למזרח באיחוד האירופאי גובר. זהו דבר טבעי, שכן האיחוד האירופאי לעולם לא שם לעצמו למטרה להפוך את אירופה למאוחדת, לא החדיר שיטות חינוך והשכלה על איחוד האירופה כמשפחת העמים. אז למה עוד ניתן לצפות היום, כאשר האגואיזם האישי שלנו גדל באופן קבוע!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר האדם אינו מוצא מילויים חומריים, הוא מחפש מילויים רוחניים. הבקשה שלו, המ"ן עולה, והעליון נותן לו מסך – רצון לשמור את השפע העליון עד שהתחתון מכיר שכוונתו היא על מנת להשפיע. העליון נותן לתחתון טעם ברצון להשפיע, מתוך הרגשת גדלות הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מדינות דרום מזרח אסיה לא רוצות לקבל יותר פסולת מפלסטיק – מה שישפיע על עליית מחירי המזון, ויביא להשלכת פסולת לאוקיינוסים.
היחס שלנו לאקולוגיה לא ישתנה, עד שהאגואיזם של האנושות לא יתוקן ונגיע להרגשה של כולנו כמשפחה אחת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה הרוחנית מתרחשת למעלה מהדעת והרצון – בהכנעה, בקבלת שליטת הבורא ללא תנאים, בכל הכוח אפילו ללא הבנה וטעם, כאילו שישנן השגה והרגשה. אז האדם יכול לצעוד בדרך ולא ליפול, שהרי לא קיים מצב נמוך ממנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההתעברות בעולם העליון מלווה בהרגשת כעס, כיוון שהמלכות, הנקודה, לא מאירה כדי להיות בשמחה. אז האדם רואה עד כמה הוא רחוק מהבורא – וכואב לו מתוך מצב זה של קטנות. אולם דווקא במידה הזו הוא יכול להשיג לאחר מכן את האור של מצב הגדלות, כשהוא משנה את הערכתו כלפיו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest