דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר מכאן בארה"ב אני רואה שמכל הקהילייה העולמית, רק יהודי ארצות הברית ידאגו להפסקת קיומה של מדינת ישראל ולהקמתה של מדינת פלסטין במקומה. כל היתר מוכנים לשכוח מכך ללא בעיה! יהודים ניצבים הן מהצד שתומך בישראל והן מהצד שמתנגד לה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר יצאה לאור מהדורה חדשה של עיתון "האומה" בשפה העברית:
– על הסוד והערך המרכזי של ירושלים.
– על תפקיד החתן והכלה בחג שבועות.
– על הזמן והאופן שבו הפכנו לישראלים ועל מה שמצפה לנו מחר.
– על המשחק המרכזי בחיים, שאותו כדאי לשחק ביחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל אדם שווה ערך לכולם, בין אם הוא צדיק או אדם פשוט – במערכת הכללית כולם שווים.
בזמן התיקון יש במערכת נשמות שונות ויש להעריך כל אדם על פי דרגתו.
אך כשתהליך התיקון מסתיים, במצב השלמות – כל הנשמות שוות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עבודת ה' מתרחשת רק מתוך החושך. החושך, זו תכונה נהדרת, שדוחפת אותי לבורא, אינה נותנת לי מנוח. במידה שבה האדם מעלה את הבורא בעיניו, כך הוא עצמו מתעלה מעל לרע הראשוני שמוטבע בו.</p >

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם הופך למטומטם יותר: האינדיקטורים של ה-IQ במדינות המפותחות באיחוד האירופי מתחילת המאה ה-21 החלו לרדת. הסמרטופנים מורידים את היכולת למקד את תשומת הלב. החברה דורשת מקומות עבודה רק בסקטור השירותים.
קבלה: השכל מתפתח אל הרוחניות, לדרגת ההתפתחות הבאה.
כשאנו מתכחשים לה, השכל מתנוון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 27.05.2019 אירופה הכירה בכך שהקונצנזוס הגלובליסטי ששלט בה חרב והוליד חוסר אונים. אוכלוסיית האיחוד האירופי רוצה בחלוקה למדינות. הסיבה היא בנפילה באיכות החיים. ניתן להעלותה רק על פי דוגמת טראמפ. אחרת הסתירות וההתנגדויות באיחוד האירופי ימשיכו להתרחב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דווקא כשמופיעות בעיות שלא ניתן לפתור, כשהבורא סוגר בפני את כל היציאות – מתגלה היציאה היחידה בדמות ביטול עצמי בפני המצב, כיבוי הרצון האגואיסטי לפתור אותו. הבורא, שסובב את המצב, הוא שיפתור אותו. כל שעליי לעשות הוא להתבטל…

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הבעיות כבר נמצאות מלכתחילה בנשמת אדם הראשון השבורה, אך בנו תלוי כיצד הן יתגלו בנו:
אם אנחנו בקבוצה, מצויידים בידע ובאמונה, אז אנחנו מקבלים את הבעיות בברכה, כמקדמות וכמעלות אותנו.
אך אם איננו נמצאים באמונה ובקשר עם הקבוצה, אז עלינו לעבור ירידות והכרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בתכנית החדשות הנוצרית TruNewshost דוק בורקהארט קרא למאזיניו להפסיק את תמיכתם בישראל: "הרי אלו אנשים שמשתמשים בשם ישראל, על מנת למלא את כיסיהם ולהרגיש חשובים" – כך על פי דברי האבנגליסט. קשה שלא להסכים עמו…

תוצאת תמונה עבור טוויטר למרות מסירותם של היהודים לרעיונות המפלגה הדמוקרטית בארה"ב, האנטישמיות הלוחמנית של המפלגה תמשיך להילחם על טוהר ה"אריות" בשורותיה ולא ישאר לאף יהודי מקום בה.
תהליך דחיקת רגליהם של היהודים מתחיל באופן רצוני וממשיך – בכפיה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמצעי חשוב מאוד בתפיסת המציאות שלנו הוא החושך, שעליו נאמר: "בראתי חושך", "וראיתי חושך". היחלשות הרגשת האור מורגשת בנו כחושך. הדבר מסייע לנו להרגיש את האור: "יתרון האור מהחושך". כל השגת האור מתרחשת מתוך החושך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא יצר את כל צורות החושך, כדי שדווקא באמצעותן יתגלה האור.
יממה מורכבת מחושך ומאור, מלילה ומיום. לילה – הוא אור ללא תיקונים, ולכן הנבראים אינם רואים אותו, אבל ניכר שהם זקוקים לתיקונים, לעזרת הבורא, לאור התיקון. ואז המערכת עצמה הופכת לאור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הטוב מתגלה רק מהחושך, כאור מתוך החושך. החושך, הרע, מתגלה, ולאחר מכן מתגלה האור, הבורא. כל העבודה הרוחנית היא גילוי הטוב מתוך הרע. זהו התענוג שהבורא מקבל מהנברא. לכן השלמות טמונה בחיבור הנכון בין החושך לאור, באור השלם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מדוע צריך לשבור את הרצון, על מנת לתקן אותו לאחר מכן… – הגילוי שבקלקול הוא בכך שלא אירע קלקול מעולם, אלא רק נדמה כך לעיני האדם הלא מתוקן. ולכן התיקון הינו רק בתפיסתנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר משמעותה של תכונת ההשפעה היא שהאדם שמח בחושך כמו באור, משום שהעיקר זו גדלות הבורא.
אם האדם מקבל בשמחה את המצב שבו הוא אינו מרגיש שום סמיכה, מרגיש חושך, מלכות, אז מצב זה הופך לכתר, השפעה, אור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם בכל מצב ומצב, גם הגבוה ביותר, האדם מחפש כיצד להוסיף ולעלות, אז בחיפוש זה הוא מזמין את התיקון – עליה ללא ירידה.
כך האדם יכול בעצמו, למצוא קלקולים ולהעלות אותם לתיקון להשפעה, מבלי להמתין ל"ירידות" שיגיעו מלמעלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מעגל ההתפתחות הכלכלית של הציוויליזציה הסתיים: המשטרים הכלכליים של העבדות, הפיאודליזם (עבדים וצמיתים), הקפיטליזם (יציאה מגבולות מקצועות משק הבית).
אבל השווקים הסתיימו והחזרה למשטר העבדות אינה נמנעת (עבודה בעבור אוכל). אלא אם כן תתרחש עלייה לכלכלת החברה העתידית.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest