דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הרע שבעולם מתגלה רק כתוצאה מאיחור בתיקון העולם, שישראל צריך לבצע. כל זה מתגלה, כדי שישראל יתקנו כחלק מתפקידו הגדול, לבנות מחדש את כל העולם בצורה נפלאה. (הרב קוק)

תוצאת תמונה עבור טוויטר לקראת יום הזכרון לשואה ולגבורה עלה בעמוד הפייסבוק שלי מאמר חדש בשם "נאצי בארץ ישראל". ההיסטוריה היהודית חוזרת פעם אחר פעם. בפעם הראשונה בצורת אסון, לאחר מכן – בצורת אסון נוסף. הגיע הזמן שנתעורר. למאמר: https://t.co/08fOqn4O1c

תוצאת תמונה עבור טוויטר נאמר בתורה: "ואהבת לרעך כמוך". זהו המקור של כל הטוב, והיעדר של כך – זהו מקור כל הרע בעבור העם שלנו.
אך ורק הקשר או היעדר הקשר בינינו הוא מקור האהבה והשנאה של אומות העולם לישראל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מחשבת הבורא היא להביא את הנברא לאיחוד עימו. ניתן ללמד את האיחוד רק מתוך העבודה עליו. לכן הרצון שנברא נשבר ומתחיל להיבנות מחדש מקריאתו של אברהם להתאחד כדי להשיג את הבורא ולהגיע למימדים של עם. אולם גמר התיקון יגיע כתוצאה מאיחוד כל האנושות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דבר תכלית הבריאה מוטל על כל המין האנושי יחד, שחור כלבן וכצהוב, בלי שום הבדל מעיקרו (בעל הסולם, הערבות, כג).
אולם על מנת להתחיל לממש תכנית זו, נקבעה קבוצת אנשים, המכונה ישראל, אשר תעביר את השגותיה ליתר האנושות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מטרת הבריאה היא להביא את הנבראים למילוי השלם, שפירושו להשיג את הבורא ואת כל מה שהוא הכין בעבורם. אולם ניתן להשיג זאת רק כאשר יש לך אגואיזם ואתה מכניע אותו. לכן איננו צריכים להשמיד את האגואיזם, אלא רק להשתמש בו בצורה נכונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ביום מצער זה, יום הזיכרון לשואה שעברה על יהדות אירופה, עלינו להכיר את טבעה של השואה, כדי להבטיח – דווקא לזכר העבר – שהמאורע האיום הזה לא ישנה בעתיד. הקבלה מסבירה שהבורא מצפה מאיתנו לאיחוד ושהוא שוב יחייב אותנו לכך…

תוצאת תמונה עבור טוויטר תיקון העולם יתאפשר רק על ידי תיקון אומות העולם באמצעות עם ישראל – ובדיוק מסיבה זו בתת הכרה אומות העולם מצויים בטענה לישראל. ואת הידיעות על התיקון הם יקבלו מתוך הפצת חכמת הקבלה בעולם (בעל הסולם, שופרו של משיח).

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפתרון שהמציאו יהודי התפוצות כנגד שנאת אומות העולם היא התבוללות מוחלטת בין העמים. נדמה להם שהדבר יצליח. אולם הם טועים בצורה מצערת. ההיסטוריה הקרובה תוכיח זאת…

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה הרוחנית שניתנה לעם ישראל טמונה בהתעלותה של כל האנושות יחד איתם, וכך העולם יזכה למילוי שלם וכללי (בעל הסולם).

תוצאת תמונה עבור טוויטר כיון שישראל קיימים רק בשביל תיקון אומות העולם, תיקונם תלוי ומגיע רק לאחר תיקון אומות העולם (בעל הסולם).

תוצאת תמונה עבור טוויטר צריך שתדע שעד שישראל לא יתקנו עד לדרגה הרוחנית העליונה ביותר, עד כדי כך שכל העולם יהיה מתוקן, גם ישראל לא יגיעו לתכלית מעלתם, ורק כאשר יושג תיקון כל העולם, ישראל יעלו לדרגה הרוחנית לה הם ראוים (הרמח"ל).

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם איננו מקיימים את ייעודנו ולא מתקנים את העולם, אומות העולם מתחילים את תיקונו כנגדנו, בצורת עמלק והיטלר – רק בכדי לחייב אותנו לתקן את העולם! (הראי"ה קוק)

תוצאת תמונה עבור טוויטר בדור שלנו, כל רשעי העולם מרימים ראש, ורוצים להשמיד את עם ישראל, כפי שנאמר: "אין פורענות באה לעולם, אלא בשביל ישראל", כיון שדווקא הם מעוררים את כל הצרות בכל העולם (בחוסר המעש שלהם). (הקדמה לספר הזוהר, ע"א).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest