דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההסתרה והסתירות נשלחות בגודל ובצורה שהכרחיים על מנת לעורר את גדלות הבורא. זאת, כיוון שהמילוי בגדלות הבורא הינו הכלי הרוחני, שבו מתגלה הבורא.
גדלות הבורא, זהו האור החוזר, המצב שבו הבורא חשוב לי יותר מעצמי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר החוק של סדום: "שלי – שלי, שלך – שלך". לו רק הדברים היו כך היום! איש אינו מסב רע לזולת. כל אחד חי בשלו ברוגע. נדמה כאילו שבמצב שכזה הכל נפלא, אולם התורה מכנה חיים כאלו בשם "סדום", למרות שמצב זה הרבה יותר צודק בהשוואה לחיינו, "מבחינה מושגית".

תוצאת תמונה עבור טוויטר גזען רואה את כולם כיצורים שפלים. האנטישמי רואה את היהודים כבעלי כוחות על, כיצורים שהגיעו מפלנטה אחרת, יצורי על אשר מטרתם להשמיד את האנושות.
היהודים בשלטון – פירושו של דבר שצריך להכות בהם, להביע התנגדות לשלטון. האנטישמיות היא צורת התנגדות, ולכן היא נתמכת על ידי השמאל!

תוצאת תמונה עבור טוויטר חוקי סדום: כל אחד מסתפק בשלו. אסור להסתכל מה יש לאחר ולהשוות את עצמך אליו. אסור לקבל עזרה ולעזור לו. כל מה שניתן לכל אחד מלמעלה – זה נכון, ואסור להתערב בכך. השוו זאת עם העולם שלנו… – וכעת תחשבו על כך שהבורא שרף אותם בגין התנהגותם…

תוצאת תמונה עבור טוויטר "אני בראתי חושך ואתה בוא ולמד כיצד להתקרב אלי – ואז תגלה". במידה שבה החושך נראה חזק יותר, יתגלה אור חזק יותר. כל התפיסה שלנו את האור, את ההשפעה, את האהבה, מגיעה מהחושך, מהתכונה האגואיסטית לקבל, להתמלא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא שומע רק תפילה על "הקמת השכינה (הקשר בינינו) מעפר". עלינו להתפלל להפוך את הקשרים בינינו מאגואיסטים לאלטרואיסטים. כאשר הקשרים בינינו יגיעו לצורתם נכונה (אדם), תתרחש גאולה מלאה מהאגואיזם, גמר התיקון ודבקות, הדבקות השלמה שלנו בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קבלת התורה התרחשה תחת הר סיני, כלומר במצב השפל ביותר של האדם. וכאשר הוא מסכים ללכת כך, מבלי לבקש דבר בתמורה, ובשמחה, על אף שהוא מרגיש שהוא אינו שלם, אזי הוא מקבל את האור המתקן – את התורה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לפי מידת האגואיזם מתגלה הריחוק מהבורא. וכאשר כל הכוונות שלו הן להשפיע, והוא אינו מחשיב את עצמו לכלום, אלא חושב שקיימת רק שליטת הבורא והכל נעשה רק כדי להשפיע לו – אז היא מקבל הכל כדי להלביש על זה את הכוונה להשפיע, להנות לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אדם רוצה לשמח את הבורא, עליו להגדיל את ההשפעה, כלומר להגדיל את גדלות הבורא, כדי לבטל את עצמו יותר ולפעול רק לטובת הבורא. כלומר עליו לרכוש אמונה, המתגלה במידת גדלות הבורא שבו והיא שדוחפת אותו להשפיע, תוך שהיא מעניקה לו מילוי מההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא ברא רצון בגודל של נקודה שחורה בתוך האור הלבן האינסופי. האור הלבן מסמל את גדלות הבורא, והנקודה השחורה את גודל הנברא.
אך אם הנברא מעריך את גדלות הבורא בצורה נכונה ורוצה למלא אותו, הנקודה שלו מתפתחת עד למימדים של האור הלבן.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest