דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכל מצב חייבים להיות בשמחה, כיוון שמצב זה מגיע מהבורא, כדי שהאדם יקבל אותו כטוב ביותר בעבורו, כיוון שכך מחליט הבורא. וזה נקרא קבלה ללא שום תנאי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר סיינטיפיק אמריקן: המציאות הפיזית היא אשליה. המציאות היסודית של היקום – זהו אוסף של מהויות מופשטות בעלות יחסים אשר יכולים להיות מתוארים ללא תלות בחומר. החומר אינו קיים ורק המידע נחשב למציאותי. הקבלה טוענת שזה כך כבר 6000 שנה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר השקועים באגואיזם עוברים דרך כל אותם האיומים של גאוותם, המרוחקת מהבורא, אז נפתח איזה פתח בקירות לבם "האטום מאד", ונעשים ראוים להרגשת "טפת היחוד" בקרב לבם. הם משתנים ומגלים שדווקא הפחדים מביאים להשגת הבורא (על פי בעל הסולם, אגרת ח).

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם: מדוע מופיעות מחשבות ופעולות שהן בסתירה להשגחת טוב ומטיב? הוא רק בכדי שהאדם שרוצה להתעלות מעל אותן מחשבות ופעולות שמנוגדות לבורא, יהיה מוכרח להמשיך עליהן את "רוממות הבורא". הסתירות הן הסיבה להתגלות רוממות ה'.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רב"ש, מאמר כ"א: בזמן שמרגישים גדלות ה', אז האדם מוכן לעבוד בלי שום תמורה. אלא העבודה בעצמה היא השכר, היות ששוה אצלו מה שהוא משמש למלך גדול, שכל הון דעלמא אין לו שום ערך נגד השרות הזה, שה' נותן לו רשות לשמש אותו. לכן אנו צריכים לרכז את כל מחשבותינו, איך להגיע להרגיש את גדלות ה'.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמונה למעלה מהדעת – זה כשאתה מבטל את עצמך בפני הבורא, מקבל את הכל כמגיע רק ממנו. ואתה מתחשב לא עם המחשבות והרצונות שלך, אלא עם שלו, מה טוב עבורו, ולא עבורי. זו תחילת העבודה למען הבורא (על מנת להשפיע).

תוצאת תמונה עבור טוויטר עובר – תחילת היווצרות תכונות ההשפעה באדם (לטובת הבורא, כלים דהשפעה). תכונה זו נוצרת בתוך תכונות הקבלה המקוריות (לטובת עצמי, כלים דקבלה) ומאפשרת לאדם לפעול למען הבורא (כשחושב על הבורא, מופיעים בו כוחות).

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידת גדילת האגואיזם אנשים לא זקוקים יותר ליחסים אישיים ארוכים כדי להיות מאושרים. בדידות – בחירה של מיליונים. מספר האנשים הבודדים הולך וגדל. במקום נישואין – מגורים משותפים. עולם הבודדים. אבל יותר מגע עם קרובי משפחה, חברים. משתלם יותר כלכלית להיות סינגלטון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכל סתירה טמונה האפשרות לגלות השגה מיוחדת.
ומי שזוכים לכך הופכים את החושך לאור, את המר למתוק,
כיוון שכוחות ההסתרה והפירוד הפכו בעבורם להשגות האיחוד.
והם בעצמם מכריעים את כל העולם לכף זכות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא שומע תפילת כל פה.
הוא שבר לרסיסים את הרצון הכללי של אדם הראשון, על מנת שכל רסיס רצון יבקש את החיבור – לעלות מהשבירה ולהשיג בחיבור מצב שבו יתגלה הכוח הכללי של הקשר והאהבה, שנקרא "הבורא".

תוצאת תמונה עבור טוויטר כמו שהשי"ת אינו חושב על עצמו, אם הוא נמצא, או אם הוא משגיח על בריותיו, אף הרוצה להידמות לבורא לא צריך לחשוב בדברים האלו.
אחרת הוא רחוק מהבורא ואינו דומה לו.
"כל מעשיך יהיו למען הבורא, מתוך רצון להיכנס ולהימצא בתכונות ההשפעה והאהבה הזאת".

תוצאת תמונה עבור טוויטר אסור להרגיש שאנחנו מקבלים רע מהבורא. כי הוא פגם בגדלותו, שהנברא ישיגו כפועל רעות. וע"כ, בעת שהאדם מרגיש ברע, בו או בעולם – באותה המידה נעלם ממנו הבורא. וזה העונש היותר גדול שבעולם – הסתרת הבורא (בעל הסולם, ליל הכלה, 138).

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכל סתירה טמונה ההזדמנות לגלות השגה מיוחדת. ואלו שזכו לכך, הופכים את החושך לאור, את המר למתוק, כיוון שכוחות ההסתרה והפירוד הופכים בעבורם לאמצעי להשגת האחדות. והם עצמם מטים את העולם לכף זכות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אחרי הבחירות אמריקאים רבים הפסיקו לשוחח עם חלק מחבריהם או קרוביהם עקב מחלוקות פוליטיות.
הרשתות החברתיות דוחפות לקיטוב במקום לחיבור.
כיוון שהאגואיזם גדל בחדות, אם לא נאבק עמו, כל חברה תדרדר מהר מאוד למלחמת אזרחים!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest