דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר עובר רוחני זה כאשר אתה רואה את כל המתרחש, אך על אף הבנתך אתה מקבל את הכל כמגיע רק מהבורא, נותן לבורא לעשות איתך את הכל כפי שהוא חושב לנכון (למעלה מהדעת). כך אני הופך ל״עובר״ – המצב הרוחני הראשון הקטן ביותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם: העולם בטעות חושב את הנאציזם לתולדת גרמניה, לא הוא תולדתה של הדמוקרטיה והסוציאליזם, שהשתחררו מדת ומוסריות. ולכן הנאציזם יתחדש בקלות בחברות האנגלוסאקסיות בהם מתפתחת דמוקרטיה וסוציאליזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעיית האיחוד האירופי טמונה בהסכמה ובהצדקה של מעשי האלימות המתרחשים בו. דומה הדבר למגפה, ומורה על שינוי יסודות החברה. האידאלים המערביים לא מאפשרים להתנגד לברבריות וממיתים את האיחוד. השאיפה ל"חירות" ניתקה את האירופאים משורשיהם. האיחוד הולך ומתרחק מההיסטוריה שלו, מתרבותו, מעצמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חשיבות המצב הרוחני נמדדת ב"קרבתו למצב האפס", כלומר לביטול מוחלט של ה"אני" על ידי האדם, מעל האגו שלו, שהולך וגדל. כך שהאדם לא רוצה לקבוע את מצבו בחיים הרוחניים, אלא משחרר את ה"אני" שלו לשליטה מלאה של הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר דחיות רבות של ניסיונות האדם להגיע לדבקות עם הבורא, מצטברות בו תשוקה וכמיהה, ההכרחיות על מנת להגיע לדבקות. השתוקקותו נעשית לשלמה לאחר אין ספור ניסיונות כאלו – ודווקא אז האדם נעשה לעובר ומתרחשת הדבקות עם הבורא (זיווג).

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנטישמיות מופיעה תמיד כמשתתף הכרחי בהתפתחות החברה.
בדומה לאופן שהופיעה בגרמניה לאחר תבוסתה במלחמת העולם הראשונה, כך היא מופיעה בימינו בקרב האירופאים השורשיים על רקע כשלונותיהם בכלכלה, בפוליטיקה, בחיי החברה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם צריך להאמין שהבורא נהנה מכך שהוא מבקש מהבורא להתקרב אליו, באמצעות השתוות התכונות, על מנת שרצונו ירכוש כוונה להשפיע. על כך אומר הבורא ״נצחוני בני״: אני נתתי להם אגואיזם, והם שכנעו אותי להחליפו ברצון להשפיע (על פי בעל הסולם, שמעתי י״ט).

תוצאת תמונה עבור טוויטר נוירוביולוגים יודעים את החלטתך או את בחירתך בין שתי אפשרויות נתונות – 11 שניות לפני קבלתה (ההכרה בה) על ידכם. ניתן לחזות את המעשים שלכם באופן מוחלט לפני שהם מתבטאים בכם בצורה מודעת.
הקבלה מדברת על כך כבר כמעט 6000 שנה. חופש הבחירה אינו בזה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר כיוון שמקורם של היהודים הוא ב-70 עמי בבל, הם נוטים לפירוד יותר מעמים אחרים, כפי שאכן ניתן לראות באופן בו הם מתפזרים מישראל לכל עבר. שהרי תכונות שונות של כל אומות העולם נמצאות בהם. מכאן גם השאיפה שלהם להיות עצמם, אבל בין עמים אחרים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היהודים חכמים מהאחרים, כיון שמלכתחילה הם התאספו בבבל העתיקה מכל 70 עמי בבל, מאלה שהיו מוכנים לגלות את הבורא באיחוד ביניהם, לפי קריאתו של אברהם.
לאחר מכן הם השיגו בתוך האיחוד את החכמה העולמית העליונה, שאותה כיום עליהם להציע לכל העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר אתה משלב ידיים, אתה מורח את הזמן ועוסק בלאכול את עצמך. לכן כל מה שבידך ובכוחך לעשות עשה (בעל הסולם אגרת ה').
מה גם שישנה האפשרות לפנות לקבוצה ולצאת במהירות מכל מצב שפל, אל המצב הבא בסולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר החיבור בינינו – זו ההצלה שלנו. קרבה פנימית זה לזה הינה בעלת כוח רוחני. אנו יכולים לכנות כוח זה איך שנבחר : בורא, כוח עליון, אהבה והשפעה – זה לא משנה. העיקר שנדע שכוח זה "ילחם" בעבורנו וינצח. בכל מלחמה, בכל קונפליקט.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם, הינו אוקיינוס סוער של מחשבות ורצונות, שעובד לפי תכנית.
עלינו להבין את המערכת הזו ואת חוקיה.
החיים דוחפים אותנו למימד העליון!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest