דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר דוח האושר העולמי: לפי "מדד האושר – 2019" ישראל נמצאת במקום ה-13 באיכות החיים והאושר. ישראל שוב מתקבלת כמדינה השמחה ביותר באסיה ובמזרח התיכון. זה מה שעושה הסתר הבורא: העם לא לומד מההיסטוריה שלו! רק הקבלה מגלה את הבריאה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר המן – אנטישמי: צריך להשמיד את היהודים, כיון שהם התפזרו בכל העולם ולא רוצים להתאחד, ובכך לא מבצעים את רצון הבורא להגיע ל"ואהבת לרעך כמוך". זה נתן למרדכי הזדמנות להתחיל לקרוא ליהודים לאיחוד שבו טמונה הצלתם! (המן עזר!)

תוצאת תמונה עבור טוויטר ייחודיות של חג פורים – היום בעולם כבתיאטרון עולה המסך ועולה ההצגה. היהודים פזורים בין כולם, והעיקר – הם שונאים זה את זה – המן שולט בכל הכוח. והמלך מסכים עימו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו לא מסוגלים להשמיד את האגואיזם, אולם יש ביכולתנו להפסיק להשתמש בו, ופירוש הדבר שזה המוות שלו (של המן). במקום זה אנחנו מתחילים להשתמש בו לטובת מרדכי. מרדכי מתיישב על הסוס, והמן מוביל את הסוס, עוזר לו להתקדם. הגורל – בידינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן להגיע לטוב רק על ידי הכרת הרע. ולכן נחוץ לנו המן – גורם המעורר את הרע בכדי שהעימות עימו ידחוף אותנו אל הטוב. אלמלא גורם זה לא היינו שבים לישראל מגלות מצרים, גלות בבל, הגלות הסובייטית ובקרוב הגלות האמריקאית.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest