דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר התנגדויות גדולות של האגואיזם, כאשר האדם לא מסכים עם שום דבר, גם עם הבורא, בשיא התרעומת, בעת הקנאה בהצלחות הזולת והשנאה ליריביו, לפתע האדם מרגיש כיצד הוא נרגע והבורא נותן לו להבין, מהי הכנעה הנשלחת מלמעלה. אותה עליו לפתח!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני שמח בבעיות המתגלות, אולם אני סובל מהבעיות שעדיין נסתרות, שהרי הן כולן צריכות להתגלות מתוך שורשן, בו הן כולן נמצאות מלכתחילה. לכן אני שמח בהתגלותן, כיוון שכאשר אני מייחס אותן לבורא, למעלה מהדעת, אני מתקן את כולן (על פי אגרת ה' של בעל הסולם).

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא שולט בכל, אולם האדם צריך לגלות זאת, לקבוע גם את ההסתרה כשליטתו של הבורא:
חולה מקבל תרופה מהרופא, הוא מתרפא – אך עליו להאמין, שהוא היה מתרפא גם ללא הרופא, שהרי הבורא קבע כך מראש. כך הוא מייחס את ההסתרה לבורא (על פי בעל הסולם, אגרת טז').

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם מופיע באדם פחד, עליו להבין שזה מגיע מהבורא, כדי שיבין שהפחד ניתן לו כדי לקבוע ש"אין עוד מלבדו".
ואם הפחד אינו עובר, עליו להגיע לאותו פחד שמא הוא "לא יגיע לגילוי הבורא". עליו לחוש בפחד בפני הבורא כמו הפחד שהוא מרגיש עכשיו (לפי שמעתי קלח').

תוצאת תמונה עבור טוויטר דווקא בתנאים של הפרעות גדולות מצד העולם, המאמצים הלא גדולים שלנו לתיקון נחשבים כגדולים. לכן אסור לחשוב שהעולם מפריע לעבודתנו הרוחנית – להיפך, הוא עוזר לנו! ללא ההפרעות שלו אנחנו, החלשים, לא היינו יכולים לתקן דבר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ענין כבוד הוא שדבר שמגביל ובכך הוא מזיק להתפתחות הנשמה. לכן כבוד הוא עונש לצדיק. אם הבורא אינו רוצה שצדיק יפול, הוא שומר עליו, שלא יקבלו כבוד. לכן בשיעור שיש לו כבוד מצד אחד, אזי מצד השני מבזים ומשפילים אותו, כדי שהכבוד והביזיון יהיו שווים (בעל הסולם, שמעתי, מאמר קפא. ענין כבוד)

תוצאת תמונה עבור טוויטר המאמצים להחזיק בשליטת הבורא בכל המתרחש, על אף הרגשת הרע בהשגחה – מביאים לשכר.
ואם אין הוא מסוגל להחזיק במאמציו בכך שהבורא הטוב שולט בכול – הוא מקבל עונש, בדמות הסתרת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שכר/עונש מצד הבורא מתגלים בגילוי/הסתרה שלו.
אם האדם מרגיש ברע – בה במידה הוא נמצא בהסתרה של הבורא, שמעוררת את אותו הרע. וזהו העונש.
כלומר, הרגשת הטוב/הרע בהשגחת הבורא, מולידה בנו את הרגשת השכר/העונש.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההסתרה מתגלה בהסתרת הבורא ממני – מאחורי העשירייה שלי (הקבוצה). אם האדם מאמין בכך, ומודה לבורא על ההזדמנות לגלות אותו דרך הסתרתו בקבוצה – אזי המאמצים האלה (החיפוש) מולידים את המחשבות והרגשות הנחוצים – ומובילים לגילוי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא הוא הסיבה הראשונה לכל. כל מחשבה נובעת מהבורא ומשתלשלת למוחה של כל בריה, שולטת בה ונתפסת על ידה כאילו היתה שלה.
ואילו כל העבודה שלנו מורכבת מגילוי הבורא – מקור המחשבות שלנו, והכרתו, דרך המחשבות שהוא שולח לנו – כסימניה של ההשגחה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההכנעה מאפשרת לנו להיכנס לקשר עם הבורא ולאחר מכן להתחיל לפתח את הקשר הזה בכל הכיוונים, על מנת להשיג בסופו של דבר את הגילוי הבורא השלם ולהידבק בו. ההכנעה זהו התנאי הראשון ליצירת קשר עם שדה האור העליון, שבו אנחנו מתקיימים, אפילו מבלי להכיר בכך בעצמנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הנבראים הכרחיים לכל אחד, לשם התפתחותו ולשם השגת התיקון המלא על ידו. כאשר האדם מפתח את ההשפעה כלפי חבריו, הוא מפתח בכך את צינורות הקשר עם הבורא. האהבה כלפי החברים הכרחית על מנת להרגיש את האהבה כלפי הבורא. הקבוצה היא שדה האימון ליצירת הקשר עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל התכונות שבאמצעותן האדם מממש את הקשר עם החברים, הכרחיים לשם העבודה עם הבורא. והן נוצרו באדם מלכתחילה לשם העבודה עם הבורא. אבל על האדם לחקור ולפתח אותן, כדי להשתמש בהן נכון לשם קבלת האור העליון למען הבורא (על פי בעל הסולם, הקדמה לתע"ס, אות ס"ח).

תוצאת תמונה עבור טוויטר גילוי מתרחש רק בתכונה ההפוכה. לכן הכרחי לגלות את התכונות ההפוכות למצב המתוקן, על מנת לגלות את התכונות הנחוצות במידה שלמה. לכן ניתן להשיג דבקות רק לאחר גילוי הריחוק (על פי בעל הסולם, שמעתי ל"ד).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest