דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן לעקור את האנטישמיות רק ע"י היהודים, כשהם יתחברו בינהם, כאיש אחד בלב אחד, מזה כל העמים ימשכו ג"כ להתחבר, וכל העולם יגיע לחיבור. לכן היום כל העולם מוכרח לחייב את כל היהודים לבנות מערכות חיבור ביניהם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא ניתן בשום פנים ואופן לחשוד בתמימות ובהיעדר ידיעה של כלי התקשורת. אולם הכתבות שלהם בנושא האנטישמיות כוללות מידע בלבד. לא קיים בהם ניתוח מעמיק. איש אינו מכיר את טבע התופעה, על אף שהתופעה היא מוכרת ביותר. הגיע הזמן להכיר בכך שזוהי תופעת טבע – ויש לחפש את הפתרון אליה בטבע עצמו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנטישמיות גוברת. ההיסטוריה לא מלמדת אף אחד. היא רק מיידעת. והיא תחזור על עצמה, עד שאנחנו נלמד!
עלינו לקבל את השנאה כלפינו כחוק טבע. עלינו ללמוד את הסיבה, את המטרה, את השימוש הנכון בה. האנטישמיות דורשת מאיתנו להשתנות, ולא לדרוש מהאחרים להשתנות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נאמר על ידי הנביא (ישעיהו) שאומות העולם צריכות לשאת (לחייב, לדחוף) את עם ישראל אל הר ה' (גילוי הבורא). ייעודן של אומות העולם הוא לדרוש שעם ישראל יראה להן את הדרך כיצד לגלות את הבורא, להביאן לאיחוד עם הבורא. זהו המקור לאנטישמיות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאני מסתכל על הקריקטורות והסיסמאות של האנטישמים, אני רואה בהן את דרישתם הנואשת להשתחרר מהתלות הפנימית שלהם ביהודים. כולנו צריכים להבין שהשחרור מהשנאה והתלות תלוי בהתעלות של כל האנושות מעל האגואיזם, אל הבורא, באמצעות שיטת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנטישמיות תמיד מהווה גורם הכרחי בהתפתחות החברה. כפי שהאנטישמיות התעוררה לאחר התבוסה במלחמת העולם הראשונה, כך גם כעת היא מתעוררת באירופאים השורשיים על רקע חוסר ההצלחות בכלכלה, בפוליטיקה, בחיים החברתיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ספר הזוהר: בימינו אירופה צריכה ממש ליפול לידי שליטה איסלאמית. וכל זה יגדל לגל אנטישמי ואנטי ישראלי עצום. ההיסטוריה תחזור על עצמה עד אשר אנחנו לא נתקן אותה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר השנאה כלפי היהודים נובעת מתוך מוצאם וייעודם. הם התקבצו מתוך עמי בבל לקול קריאתו של אברהם, על מנת להתאחד ולגלות באחדות הזאת את הכוח העליון של הטבע, ולאחר מכן לגלותו לכל העמים. כיוון שזה טרם נעשה – שונאים אותם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המטרה היא לצאת בהכרתנו לקיום בעולם העליון, במצב משותף, מאוזן ונצחי. חכמת הקבלה מגלה את השיטה כיצד לעשות זאת. הזמן שלנו – הוא זמן גילוי השיטה. ניתן להשתוקק לכך בטוב או שנדחף לשם ברע – הבחירה בידינו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר במשך 3500 שנה היהודים שכחו על משימתם להתאחד ולאחד את כל האנושות. אך המחויבות לא ירדה מהם. אומות העולם מרגישות בזה בתת ההכרה ומעת לעת דורשות זאת, אף אם אינן יודעות מה לדרוש בדיוק. במידת ההכרה במטרה זו, הן מצד ישראל והן מצד האומות, יהיה ביכולתן להתמודד עמה יחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין ספק שהמיצג הקריקטוריסטי של היהודים בקרנבל בבריסל הוא אנטישמי. זוהי המגמה באיחוד האירופי בעולם בכלל.
ואילו התגובות הנזעמות של היהודים הן שמעוררות חוסר הבנה: האם לא הגיעה העת לברר מהי סיבת האנטישמיות הנצחית, במקום להיות מופתעים בכל פעם שהיא מתגלה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מקבלים מהבורא תמיד ואת הכל. הרגשת הייסורים נחשבת להרגשת האחוריים של הבורא, כיוון שהוא בעצמו "טוב ומטיב". נחוץ לנו החיזוק באמונה בבורא, כדי שלא ליפול לתוך הרהורים שיש כביכול אותי או מקור אחר כלשהו למצבים שלי.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest