דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר – אין רע. הרע מסייע לאדם להבין היכן עדיין לא השיג שלמות בטוב. טוב שאינו מגולה מורגש כרע. הוא מורגש בצורה ברורה וחדה על מנת שהאדם ישים לב למקום שבו עדיין ניתן לתקן את אותה תכונה ולהפוך אותה לטוב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בישראל נערך כנס הקבלה הבינלאומי, שבו השתתפו למעלה מ-5000 איש מדי יום, ממדינות שונות, מכל קצוות תבל.
נושא הכנס "אהבה ושנאה", וההכרח שבאיזון שתי התכונות הללו של הטבע שלנו, עבר כחוט השני לכל אורך הכנס.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מלכתחילה המערכת נתונה במצבה ההתחלתי ובמצבה הסופי. כל שתלוי בנו הוא אופי התנועה:
בכך שאנו מזרזים את הדרך, אנו נמנעים ממכות ומגיעים בכוחנו לדרך ההתפתחות הטובה.
אך אם אנו מאיטים בדרך, אנחנו מעוררים על עצמנו השפעות שליליות, והדרך הופכת לדרך ייסורים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חכמת הקבלה, שצריכה לחכמים גדולים חקרי לב, שיהגו בה עשרים שלושים שנה, ורק אז יוכלו להעיד עליה (בעל הסולם, חכמת הקבלה והפילוסופיה).
אין התורה נקנית אלא בחבורה (בבלי, ברכות סג, ב).
עשרה שיושבין ועוסקין בתורה, שכינה שרויה ביניהם (אבות ג/ו).

תוצאת תמונה עבור טוויטר הן תורה הנגלה הן תורה הנסתרת הכל סוג אחד, כי הכל הולך אחר כוונת האדם. אם כוונת האדם בה לידע עניניה אינו זוכה לשום דבר. אבל אם חושק להתקרב בתכונותיו לבורא, אזי הן ע"י תורה הנגלית, הן ע"י תורה הנסתרת ידבק את עצמו, רק שע"י הנסתרת יזכה לדביקות מהר יותר (יושר דברי אמת).

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין ח"ו שום חילוף של משהו, בין תורה דאצילות לתורה שבעוה"ז, דהיינו בין חכמת הקבלה לתורת הנגלה. כל ההבחן הוא, רק בבחינת האדם, העוסק בתורה: בטקסט אחד ובלשון אחת ממש, לאחד תהיה התורה ההיא בבחינת חכמת הקבלה ותורה דאצילות, ולשני תהיה תורה דעשיה ונגלה (בעל הסולם, הקדמה לתע"ס, קמז).

תוצאת תמונה עבור טוויטר לימוד חכמת הקבלה הוא מחויב בהחלט לכל אדם. ולו למד אדם כל התורה כולה, ובקי בש"ס ופוסקים בע"פ, גם ממולא במידות ובמעשים טובים יותר מכל בני דורו ולא למד חכמת הקבלה, הוא מחויב להתגלגל ולבא עוד פעם בעוה"ז כדי ללמוד רזי תורה וחכמת האמת (בעל הסולם, הקדמת פי חכם).

תוצאת תמונה עבור טוויטר ענין "תורה ומלאכה" הכוונה שלומד תורה בכדי שהתורה יביא לו את המאור התורה, שע"י זה תהיה לו היכולת להפוך את הכלי דקבלה, שיהיו בעמ"נ להשפיע, שעם הכלים האלו הוא יזכה לדביקות ה', הנקרא שלומד תורה לשמה (רב"ש, מהו תורה ומלאכה בדרך ה').

תוצאת תמונה עבור טוויטר התפתחות הליברליזם באיחוד האירופי נקבעה על ידי מעמד ביניים חזק של צרכנים. אבל האגו גידל את הילדים שלהם להיות חלשים, חסרי אחריות, עניים שדורשים לעצמם ללא הרף.
המהגרים השמרנים שהולכים ומתרבים כעת באירופה אוכלים את ליברלים העניים. לכן באיחוד האירופי יתעוררו השמרנות והלאומנות.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest