דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הלב זהו רצון שמכוסה בכוונה אגואיסטית. אם נשפשף את הלבבות שלנו, נוכל לקלף מהלב את הקליפה האגואיסטית – את הכוונה האגואיסטית.
ובמקומה נקבל את הכוונה להשפיע והלב יתמלא באור העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ״מוטב לנו לבוא לעמק השווה ולקבל את דברי המקובלים, אשר "הטבע" עולה בחשבון "אלהים", דהיינו, במספר פ"ו, ואז אוכל לקרות את חוקי אלקים בשם מצות הטבע, או להיפך, כי היינו הך הם. ולא נאריך במילים על לא דבר" (בעל הסולם, מאמר השלום).

תוצאת תמונה עבור טוויטר הטבע, כמו שופט, מענישנו על פי התחשבות עם מידת התפתחותנו. לכן בשיעור התפתחותה, כן יתרבו עליה העינוים והמכאובים. הרי השגחת הבורא מחייבת אותנו לקיים את חוקי ההשפעה.
ובשיעור שאנו מפרים אותם, הטבע מענישנו.
לבסוף הטבע ינצח אותנו ויחייב אותנו לאהוב את הזולת (בעל הסולם, מאמר השלום).

תוצאת תמונה עבור טוויטר האתיקה של חיי האומות מוכרחת לחייבן לקיים את אהבת הזולת (ואהבת לרעך כמוך), כדי שיהיה שוויון בכל. זו תהיה התודעה החברתית של כל האומות. ובכל היתר, כל אומה יכולה להישאר בדתה ובתרבותה (בעל הסולם, דור האחרון).

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההיסטוריה היא התפתחות האגואיזם:
הליברליזם העניק צריכה טיפוסית. גדל דור של ליברלים חלשי אופי.
הם יבלעו על ידי מהגרים-לאומנים, פאשיסטים שמרנים.
הפונדמנטליזם המוסלמי ישטוף את אירופה. נפילתו תביא לעליית הקומוניזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדם, אינו מסוגל להרגיש בשום אופן, מי ששלח לו את המחשבה, כי לא ירגיש בה, בטרם שבאה לרשות מח הדמיון שלו, וכיון שנמצאת ברשותו, נראית אליו כמו חלק מעצם שלו. לכן הבורא ערך בשבילנו סדר של מחשבות, אשר מתוך כל אותו הסדר, נוכל להשיג את שורשן – את הבורא (בעל הסולם, סוד שמותיו ית').

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest