דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הניסיון לתקן את האגו של אומות העולם ללא ההכנה הנדרשת, ע״י חיבורם לאיחוד אירופי, הבליט את העובדה שהברית ביניהם אינה ברת קיימא, והתרחבותו של האיחוד למדינות נוספות האיצה את כישלון הפרויקט. השפעת אירופה פוחתת, עתיד האיחוד מאיים על כל העולם. פרויקט האיחוד נסגר. דיברנו על כך עם תחילתו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בצרפת דנים על שינוי המונחים אב ואם ל- הורה 1 ו-2. משמעות התיקון – בהבעת כבוד לזוגות חד מיניים. אולם הם לא הסתפקו בכך. הם רוצים להעלים את כל ההבדלים המגדריים. את הטבע לא ניתן לשנות. צריך ללמוד אותו ולהביא את עצמך להדמות לו…

תוצאת תמונה עבור טוויטר לימוד הקבלה שונה מלימוד כל חכמה אחרת בכך שהוא מעורר כוח חיובי מיוחד, מאור, המשנה את הלומד מאגואיסט לאלטרואיסט, ומאפשר לו להידמות לכוח החיובי של הטבע, לבורא, ולהתמלא בכוח הזה. כיום אנחנו – במצב הפוך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל לימוד הקבלה מתרחש בעשיריות, בדומה למחברי ספר הזוהר. שהרי מטרת הלימוד, בלי קשר לחומר הנלמד, היא רק אחת – לחבר אותנו יחד, כדי שבמידת החיבור בחיבור בינינו, נגלה את החומר שנלמד על ידינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מחשבת הבורא היא שכולם יהיו לעם אחד. תחילה הבינו זאת יחידים. בדור הפלגה אנשים התחילו להתאסף לעבודת הבורא בראשותו של אברהם. אברהם הלך וקרא להם להצטרף אלין, עד שהוא אסף חברה גדולה שנקראת ״עם ישראל". אולם התיקון השלם – באיחוד של כולם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר באיזו מידה הבורא קרוב אליך? במידה שבה אתה פונה אל הבורא וקרוב אליו. הרי הוא מעורר בך את הרגשות האלה. כלומר, עליך לעשות הכל על מנת להסב את תשומת ליבו אליך. הבורא הוא הצל שלך. נסה להרגיש את עבודתו עליך בכל – "עבודת ה'", עבודת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר פרנסיס פוקויאמה: "הדמוקרטיה הלכה למקום הלא נכון".
– ולאן היא יכולה להביא אותנו אם היא מייצגת את האגואיזם המתפתח בצורה חופשית? לכן היא מביאה אותו להתפתחות ולהתפרקות של משפחות, מדינות ועוד לכדי מרכיבים נפרדים. השלב הבאהוא הכרה באגו כרע ותיקונו באמצעות חכמת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגואיזם המתעצם מעורר יחס עוין יותר בחברה מצד כולם אל כולם, מפלג את החברה לקבוצות עוינות קטנות יותר ויותר בהתאם לצבע, דת, מין וכו'… איש אינו מצליח להתאחד. אך קרוב היום שבו אלו שמעוררים את אותן הסתירות יתחילו להשמיד זה את זה הדדית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כפי שהים נכנס בין ההרים ומפריד ביניהם – כך האגואיזם נכנס בינינו ומפריד בינינו. ועלינו לבנות גשרים של אהבה מעל האגואיזם. בצורה כזו נתחיל להשיג ולנהל את כל הטבע: גם את הטבע האגואיסטי שלנו וגם את הטבע האלטרואיסטי של הבורא. זוהי מטרת התפתחותנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם, חכמת הקבלה ומהותה: משום שחכמת הקבלה מדברת מגילוי הבורא, אין חכמה חשובה ממנה. והמקובלים סידרו אותה בכתב בצורה כזו, שניתן יהיה לעסוק בה ביעילות ולהגיע לתיקון. ולאחר מכן הסתירו אותה לזמן קצוב, בכדי שתתגלה כבר בימינו אחת ולתמיד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם, חכמת הקבלה ומהותה: שמח אני לחיות בדור שבו כבר ניתן להפיץ את חכמת הקבלה. הרי לפני זמנינו לא ניתן היה למקובלים לעסוק בחכמה זו בגלוי לכל, ולהסביר את הדברים. ורשות זו ניתנה משום מצבו המיוחד של הדור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר זוהר: בזכות ספר זה ייצאו מהגלות, הודות להפצת חכמת הקבלה ברבים, יזכו לגאולה מלאה מהאגו, משום שהאור שלה (הכוח) מחזיר למוטב (לבורא). אחרת, לא יוכלו להשיג את ייעודם. לא להשיג את ייעודם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עיקר השלום הוא לחבר שני הפכים, על כן אם אתה רואה איש אחד שהוא בהיפוך גמור מדעתך, וידמה לך שאי אפשר להחזיק בשלום עמו, וכן כשאתה רואה שני אנשים שהם שני הפכים ממש, אל תאמר שאי אפשר לעשות שלום ביניהם, כי אדרבא, זהו עיקר שלמות השלום, להשתדל שיהיה שלום בין שני הפכים (ליקוטי עצות, שלום)

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest