דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטרניתן להתקרב לבורא רק במידת ההתקרבות לחברים. הנשמה נבראה על ידי הבורא כשהיא מחוברת בדרגת הקטנות (כלי של ג"ע עם אור של נפש רוח). לאחר מכן התרחשה השבירה. בהתקרבותנו זה לזה, אורות הנר"ן ממלאים את הנשמה בכלי האח"פ עד לאור האין סוף, עד להשגה השלמה של הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בתהליך תיקון הנשמה , בתהליך הידמות הבורא לנברא, שכל הקשרים בין חלקיו קרועים, לא נוספים חלקים וקשרים חדשים, אלא רק מיתתקנים הקשרים בין החלקים הקיימים. תהליך זה של שבירה וחיבור מזמין את גילוי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מעבר ממצב רוחני אחד למשנהו מורגש כמבולבל, שהרי אנו עוזבים את הכלי הישן, והכלי החדש עדיין לא נבנה. אולם ביחד אנחנו יכולים לעבור אותם ביתר קלות, על אף שהם מבלבלים ומוציאים מאיזון. צריכים להתרגל למעברים, כיצד להתמודד עימם, וכיצד להבין את החברים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עברנו שני שלבים בהתפתחותנו:
1. מבעלי חיים לציוויליזציה אגואיסטית, על ידי התפתחות האגואיזם.
2. לחברה רוחנית, נשמה, על ידי התפתחות האלטרואיזם, מאדם תוך 6000 שנה עד להידמות (גילוי) מלאה לבורא, באמצעות השיטה אותה גילה אברהם לכל האנושות בבבל העתיקה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא קיים חשבון אישי עם כל אחד, אלא כל אחד מוערך רק בהתאם להשתתפותו בתיקון המערכת האחת של הנשמה הכללית. מטרת התפתחותה – להשיג את הבורא. אנחנו משיגים את הבורא באופן הדרגתי, במידת ההידמות של הקשר בינינו אל הבורא, כמו שנאמר: "ואתם עשיתם אותי".

תוצאת תמונה עבור טוויטר בדומה לחלקי האטום שמתחברים, ולאטומים המתחברים למולקולות ולמולקולות שמתחברות לכדי אורגניזמים מורכבים – כך נבנה כל נברא. הכל תלוי במידת הקשר בין מרכיביו.
באופן זה ההתקדמות הרוחנית מתרחשת באמצעות הקשרים בינינו וככל שהיא מורכבת יותר, אנחנו מגיעים גבוה יותר ברוחניות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מחשבת הבורא היא שכולם יהפכו לעם אחד. בתחילה הבינו זאת רק מעטים. בדור הפלגה, אנשים התחילו להתאסף תחת הנהגתו של אברהם לקיום עבודת השם. אברהם הלך וקרא לאנשים, עד אשר הוא אסף קהילה גדולה בשם "עם ישראל". אולם, התיקון השלם הינו החיבור של כולם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אתה חייב להבין, שהבורא משתוקק אליך בדיוק באותה המידה, שבה אתה משתוקק אליו. ואל לך לשכוח זאת גם בעת הגעגועים היותר גדולים. דע, שהבורא מתגעגע ומשתוקק להידבק בך. הוא יוצר בך השתוקקות אליו, עד אשר תשיג דבקות מלאה עימו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תקופת הסדר העולמי הליברלי, כשלב המשך לאחר מלחמת העולם השניה, הסתיימה.
התפתחות האנושות הגיעה למבוי סתום. אנו נמצאים בשלב ההתפתחות האחרון של האגו, שמיצה את כל משאביו. שלב ההמשך הינו יישומה של ההתפתחות העל-אגואיסטית.
שלב חדש זה של התפתחות גלובלית, מתגלה בחכמת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכל המקורות הקבליים המילה "משבר", שמופרשת על ידינו כשבירה, משמעותה לידתו של משהו חדש, ולא מותו של הישן! ראו בהקשר זה את דברי הנביא ישעיהו (לז, ב,ג). בתלמוד "משבר" משמעותו מקום מיוחד המשמש ללידה, שעליו האישה יולדת (ראו גם הושע, י״ג).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest