דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הנציב האירופי לכלכלה ומסחר: "האיחוד האירופי אמור היה לשמש כאמצעי ליצירת שיוויון כלכלי בין מדינות האיחוד, אולם הוא הביא לתוצאה הפוכה."
איזון בהכנסות יכול להתקיים רק כתוצאה מהתקרבות בין עמי האיחוד האירופי – איחוד שיהיה עליהם להשיג באמצעות חינוך (לפני או אחרי הברקסיט והמלחמה).

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכרח הוא להכיר בכך שהבורא משתוקק אליך בדיוק באותה המידה שאתה משתוקק אליו. ולא לשכוח על כך, אפילו בעת הגעגועים הגדולים ביותר. דע שהבורא מתגעגע ומשתוקק להדבק בך. הוא יוצר בך את ההשתוקקות אליו, עד שתשיג את הדבקות השלמה בו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 1. כל הנשמות נובעות מנשמת האדם האחת, מנפילתה לאגואיזם ומשבירתה ל-600000 נשמות. האור האינסופי הנצחי שמילא אותה התחלק וכעת בכל חלק שבור מאיר אור זמני וקטן של חיים גשמיים. עלינו לאסוף את החלקים השבורים, והבורא ימלא אותם באור שלם ונצחי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 2. תיקון נשמת האדם מתרחש מתוך המאמצים בחיבור עם החברים בקבוצה. במידת התקרבותם והתחברותם, מתרחש החיבור שלהם עם הבורא – האור. החיבור מכונה "דרך ההשפעה". הוא מנוגד לטבע האגואיסטי שלנו. אולם רק על ידי הקשר עם החברים, ניתן להשיג את הקשר עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 3. קבוצה המשתוקקת להשיג את הבורא צריכה להיות בנויה מעשרה בני אדם, הנמצאים בעבודה אחת על הקשר ביניהם (מניין), כפי שחלקי גוף אחד מאוחדים לאחד. הדבר מתרחש מתוך ביטול של כל אחד כלפי לקבוצה. כך נוצר גוף אחד, ״רצון להשפיע", הדומה לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 4. אם מתאספים אנשים שלכל אחד מהם יש רק כוח קטן לצאת מהאגו, אז להם אין כוחות להשפיע, וכל אחד אינו מסוגל לבטל את עצמו בפני האחרים, על אף שבכוח האהבה לבורא קיימת, הם לא יכולים לממשה בפועל. אך אם הם חושבים רק על האהבה לזולת, הם מקבלים את האור והאהבה לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 5. הדרך לבורא עוברת דרך אהבת החברים. האהבה מושגת על ידי קניית החבר, באמצעות מילוי החבר עד שייכנס לליבו וימלא אותו באהבתו. ובהמשך, בתוך לב החבר מתגלה הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר 6. אם כל אחד וכולם יחד עוסקים רק במילוי רצונות הזולת, במצות "ואהבת לרעך כמוך", אז אף אחד לא יצטרך לדאוג בעבור עצמו. ואז הם יוכלו לקיים בקלות את מצות האהבה, שהרי כל הסובבים דואגים זה לזה והאור העליון של הבורא מאיר להם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest