דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר פחד זוהי תחושה ברצון לקבל, ואילו יראה זוהי תחושה ברצון להנות. לכן הכרחי לרומם באופן המרבי את גדלות וחשיבות הקבוצה והבורא, על מנת שדווקא זה יהיה הכוח המרכזי שמניע אותנו קדימה, ולא הפחד, שדוחף אותנו מאחור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על האדם לתאר לעצמו שכבר השיג אמונה בבורא, שהוא מרגיש שהבורא מנהל את הכול כטוב ומיטיב. וכשהוא רואה את ההיפך, עליו ללכת למעלה הדעת, כאילו שהוא מרגיש את הטוב. כך האדם משיג את חשיבות המטרה ורוח חיים, כלומר, שמחה מההתקרבות לבורא. ויש לו כוח ומקום לשבח את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם האדם נופל מתחת לדרגה שהוא חושב שהוא ראוי להימצא בה, אז הוא מקבל כוחות להילחם עם הירידה, והוא מחויב להכפיל את גדלות הבורא שבו. וכך, עד אשר הוא יבין, שדווקא ההפרעות הן אלו שיוצרות את המקום לגילוי אור הבורא. רשע יכין, וצדיק ילבש. ההפרעות – זהו הכלי של האור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על האדם להאמין שהבורא תמיד, ובכל דבר, מפתח ומכוון אותו למטרה.
עליו לשמוח מכך שהבורא מפתח אותו, גם בירידות וגם בעליות, מכך שהכל מיועד לטובת התפתחותו. עליו תמיד לפעול כאילו שהוא נמצא בעליה, שהרי הירידה מובילה להתקרבות לבורא. כך הבורא מושך אותו אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם האדם אינו שמח מהמחשבות על הבורא, משמעות הדבר היא שאין לו הרגשה של גדלות הבורא. ואם המחשבות על גדלות הבורא אינן עוזרות, עליו לבקש מהבורא שיפתח את ליבו, שירגיש את גדלות הבורא, להצטער שאין הוא מרגיש בגדלותו, ולשמוח מכך שייסוריו נובעים מהחסרון לרוחניות. שהרי, הבורא הוא זה שחפץ בו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ללכת למעלה מהדעת פירושו של דבר לא להתחשב ברגשות ובמחשבות – להאמין שהבורא שולט בכל, קובע את המצבים שלי, ואת זה שאני מרגיש דווקא כפי שאני מרגיש.
לא חשובה לי ההרגשה, אני רוצה לגרום לבורא נחת רוח. כשאני פועל כך אני נמצא בשלמות, ומתקרב אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל עבודתינו מכוונת ליציאה מהכוונה לעצמנו לכוונה לתועלת הבורא. אנו רוצים להרגיש את גדלותו, באהבה לבורא. כל התענוגים והשכר – בשירות לבורא, ולא בשום פיצוי אחר בעבור המאמצים שלנו, שהעבודה תורגש בנו כשכר!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הגבלה (קטנות) – פירושו של דבר להגביל את עצמך, לא לרצות דבר, להיות מוכן להישאר במצב הנוכחי לצמיתות. במצב זה אתה כבר נמצא בדבקות. בנייתו של מצב הקטנות זהו היסוד של לידת המדרגה, ועל מצב זה להיות נצחי.
ומצב הגדלות – זוהי תוספת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במאמצינו לקפוץ מעל הרצון ליהנות (לקבל) לרצון להשפיע (לתת תענוג), כלומר, לשייך את כל המתרחש לבורא, אנו דומים לגוזלים המנסים לעוף: קופצים כלפי מעלה, משתדלים להמריא. בסופו של דבר ניסיונות אלו צולחים ואותם גוזלים מתחילים לרחף באוויר, ובדומה להם, גם אנחנו – מתרוממים לעבר הדבקות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן להשיג התעלות רוחנית אך ורק על ידי העברת התיקון לעם. שהרי "הבורא שוכן בתוך עמו", ומתגלה דרך האח"פ. הדאגה לציבור שוות ערך לדאגה בעבור הבורא עצמו. אם נתייחס אל העם כאל מקום משכנו של הבורא, נוכל להשיג את העולם העליון, את האמונה מעל הדעת, את מדרגות העולמות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חכמת הקבלה מיועדת ללמד את האדם כיצד להשיג את גילוי הבורא בתוכו. לא לגלותו בצורה שכלית, אלא להידבק בו, באופן ש"כל עצמותיי תאמרנה", זאת אומרת, לגלות את הכוח העליון בכל אופני התפיסה של האדם: בהרגשה, בשכל, בכל תא רגשי ושכלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לימוד חכמת הקבלה מתבצע בשלושה שלבים:

  1. חכמת הקבלה המתארת את העולם שלנו, את האגואיזם כטבעו של האדם.
  2. עולם העליון: התפתחות העולמות ממחשבת הבריאה ועד לעולמנו, מלמעלה למטה, האלמנטים ומדרגות העולמות.
  3. העבודה הרוחנית – ההתעלות מעולמנו עד למקורו במחשבת הבריאה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שליטת האגו, (חושך), מורגשת בחוסר היכולת להתגבר עליו. הנפילות הללו מדרך האמת מביאות את האדם לתחינה לעזרה, שאותה הוא יקבל במידה שלא יברח מהעבודה, למרות שהוא רואה שאינו מתקדם. הרי להתקדם פירושו של דבר להשיג את החושך, את הכלי, את הדרישה להתמלא באור, בתכונת ההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהאדם משקיע הרבה כוחות ולא משיג את המטרה, הוא מרגיש ייסורים: מאבד תקווה או שמתחזק במטרה. עד אשר לא יתגלו באדם ייסורים אמיתיים מהעליות והירידות, מכך שהוא עדין לא השיג את הדבקות בבורא. וכשהאדם משיג רצון אמיתי (ייסורים) – הבורא ממלא אותו, משום שאז יש כלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפגמים בעבודה הרוחנית מאלצים את האדם לעלות. לא ניתן להתקדם ללא דחיפה מאחור, כיוון שהאדם מצידו מסכים להישאר במנוחה. אולם אם הוא נופל למטה מהדרגה שהוא חושב שהוא ראוי להימצא בה, אז הוא זקוק לכוחות מלמעלה.
כך ההפרעות עוזרות לאדם בגילוי הבורא, על ידי יצירת מקומות ריקים למילוי האור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מקווים שנשיג בכנס את האיחוד. האיחוד שממנו נעלה למדרגה הרוחנית, שכאשר נימצא בה, איש לא יוכל להפריע לנו להפיץ את חכמת הקבלה, כלומר את ידיעת הבורא, לכל האנושות, ובכך נהפוך את כל דרי כדור הארץ לדרי גן העדן.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest