דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל דבר שישנו במציאות, הן טוב והן רע, ואפילו היותר רע ומזיק שבעולם – יש לו זכות קיום, ואסור להשחיתו ולבערו כליל מן העולם – – – אלא שמוטל עלינו רק לתקנו, ולהביאו למוטב (בעל הסולם, השלום בעולם).

תוצאת תמונה עבור טוויטר נמצא עוד, שסופם של כל נטיה ונטיה, להתהפך למושכלות מאד גבוהות וחשובות לאין ערוך.
נמצא שכל מי שמשחית איזו נטיה מהיחיד, ועוקר אותה ממנו, הריהו גורם שיאבד מהעולם השכלה נשגבה ונפלאה ההיא, שעתידה לצאת בה באחרית השלשלת. משום שנטיה ההיא, לא יארע עוד לעולם, בשום גוף אחר זולתו (בעל הסולם, מאמר החירות)

תוצאת תמונה עבור טוויטר העיקר – להרגיש את חשיבות המטרה, את גדלותו של מי שמשרתים אותו. אחרת, אין כוח לשרת את הבורא. צריך לבקש ידיעה על גדלות הבורא, להכיר בזכות לשרת את המלך. במידת חשיבות הבורא, יש לאדם תענוג לשרת אותו – והאדם רוצה לעבוד, רוצה שיתנו לו עוד כוחות, כך שירגיש שהוא משרת את המלך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בית המקדש זה אינו מבנה, אלא זה החיבור בינינו. הקרע בחיבור, זהו חורבן הבית, כשבמקום החיבור והאהבה הומלכה השנאה בינינו. לכן היום איננו מרגישים את הקשר בינינו. מצב שכזה נקרא גלות (גלות מהחיבור). החיבור תלוי בנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בקרוב תרגישו, שהירידות מביאות לשמחה. שהרי הכל תלוי ביחס לירידה:
יחס כאל מצב בלבד,
או יחס כאל אמצעי להשגת המטרה.
מה חשוב יותר…
המומחה שמח מגילוי הבעיות – זה מאפשר לו להביע את מומחיותו, ליצור או להכיר משהו חדש.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הירידה – זהו גילוי של דיוק גדול יותר בחיבור בינינו, שבו אני עדין לא מחובר עם הקבוצה, וכעת עליי להתחבר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עבר זמן בניית האיחוד האירופי, הגיע זמן הבגרות, כלומר, ההכרחיות של כל מדינה באיחוד להתעלות מעל לקונפליקטים עם המדינות האחרות – במטרה לחזק את הברית הכללית. וכאן תבוא לידי ביטוי חוסר הידיעה של האיחוד כיצד לבנות ברית מעל הניגודים. אבל הם מוכרחים לעשות זאת! אחרת האיחוד יתפורר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הגעה למסקנות הנכונות תלויה בויכוחים ובחילוקי הדעות. ככל שיש יותר סתירות, ככל שהביקורת חזקה יותר – כך הידיעה והאפשרות לפתור את הבעיות גדולות יותר. אולם זאת בתנאי שישנה מטרה אחת (על-אגואיסטית), המשותפת לכולם – טובת החברה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בשורש הרוחני הכל מתקיים באיחוד השלם, ללא שום פירוד ומחלוקות. עלינו להתעלות מעל למחלוקות לשורש הראשון, לעולם האיחוד, מבלי לבטלן, ובכך לגלות את הבורא.
ככתוב במשלי, י, יב: "שִׂנְאָה תְּעוֹרֵר מְדָנִים, וְעַל כָּל פְּשָׁעִים תְּכַסֶּה אַהֲבָה".

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם, בכל הדורות ובכל התרבויות עומד בפני פתרונה של שאלה אחת ויחידה: כיצד להתעלות מעל ההבדלים, כיצד להשיג איחוד, כיצד לצאת מהחיים כפרט בודד ולמצוא את עצמו במצב של אחדות (על פי אריך פרום, אמנות האהבה).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest