דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר משום שכל אדם-עם-מדינה משתנים ללא הרף בצורה ייחודית, החיבור ביניהם אפשרי אך ורק במידה שנבנה אותו מעל התכונות והשינויים שבהם, כלומר, בתכונת ההשפעה לזולת, מעצמך והלאה, ולטובת המטרה המשותפת. אחרת לא תתקיים שום ברית. זה מה שאנו צפויים לראות בעולם של ימינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הנשמות יוצאות מהנשמה הכללית האחת של האדם. נשמה שכתוצאה מגילוי האגו שבה התפרקה לחלקים נפרדים הדוחים זה את זה. ואור ההשגה העליונה והבורא שהיה ממלא אותה, התחלק לחלקים. חלקי אור אלו נותנים לכל חלק של הנשמה את הרגשת העולם הזה בלבד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר שאנו עושים מאמץ לייחס לבורא את כל ריבוי הסתירות, שלא ניתן ליישב אותן עם ייחודיות הבורא, שמרחיקות אותנו מהתקרבות לבורא. או אז, כל הכוחות המרחיקים והסתירות מתהפכים, לגילוי והשגה של חכמתו וייחודיותו של הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לפני ההתקרבות לחברים ולבורא, מורגשים כוחות הדוחים אותנו מהקשר. אבל כשאנו מתקנים אותם על ידי בקשה לבורא ועל ידי האור העליון, פעולתם המרחיקה מתהפכת לפעולה מקרבת, ועל פעולתיהם ההפכיות מתגלה האור במקום החושך, ואהבה מתגלה במקום שנאה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגו המתגבר מכוון אותנו אך ורק לקבלת תענוג.
חוסר היכולת לקבל תענוג בלתי פוסק הופכת להיות הסיבה למחלה של המאה ה21 – הדיכאון. המחלה נוצרת כתוצאה ממבט ילדותי על החיים, שלפיו האדם שואף להפוך את התחביב שלו לעבודתו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לטראמפ יש כשרון לתפוס את מצב רוחם של הבוחרים, הוא ניחן בהתמדה וחוסן, ולא אכפת לו כלל מהמוסכמות של וושינגטון, הוא כמו צונאמי. גם באיחוד האירופי הפופוליסטים יחלישו את הסדר הליברלי.
התוצאה העיקרית שאליה הביא טראמפ: הליברליזם-הגלובלי חדל מלהיות הדוקטרינה הפוליטית הדומיננטית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להשתמש בכל המצבים, החל ממילוי עצום ועד לריקנות מוחלטת, בכדי להצדיק את הבורא, לכבד אותו ולהודות לו, על שמעניק לנו הזדמנות לקבוע את יחסינו אליו במצבים שונים, כיחס שאינו תלוי במה שאנו מקבלים ממנו בפועל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליה, זהו מצב, שבו אני יכול להצדיק את כל מה שמתרחש עימי, להצדיק את הקבוצה, החברים, שעוזרים לי לממש את חופש הבחירה שלי, להשיג את המטרה. ממצב זה אני יכול לבנות את עצמי, את היחס שלי לבורא, שמתגלה בתוך מצב זה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכדי שתהיה אנרגיה לעבוד בהשפעה ללא שכר, אלא שהעבודה בעצמה תהיה השכר, חובה עלינו להאמין בבורא, כלומר להאמין בגדלותו. כשהאדם מרגיש בגדלות הבורא, הוא מוכן לעבוד ללא שום שכר. השכר – זו העבודה בעצמה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידה שהאדם מחליט לשנות את מטרת חייו: במקום לקבל שכר לעצמו בעבור מאמציו, להעניק תענוג לבורא, תוך סירוב לקבל תועלת עצמית, משום שמטרה זו מנוגדת לטבעו, הוא זקוק לעזרת הבורא, לאמונה בבורא, כלומר, לגילוי גדלות הבורא – במידה זו, האדם יוכל להשפיע לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר יש לנו רק עצה אחת: להשתדל להשיג את גדלות הבורא, על מנת שהשכר היחיד בעבור יגיעתנו יהיה הרגשת גדלות הבורא, שמוסתרת מאיתנו על ידי האגו. אנו מבקשים מהבורא להסיר את ההסתרה, בכדי להרגיש את גדלותו. בכדי שנקבל מעבודנו את הרגשת גדלותו וחשיבותו (רב"ש).

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם הכוונה היא ליהנות לבורא, אז הרצון להוסיף בעבודה, צריך להוסיף בגדלות הבורא, שהרי במידת גדלות הבורא האדם יוכל לבטל את עצמו ולבצע פעולת השפעה. לכן תמיד עליך להשתוקק לפתח את גדלות הבורא. היא תאלץ אותך לעבוד בעבור הבורא ותעניק לך תענוג מהעבודה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest