דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר עזר כנגדך: הודות להפרעות אני יכול לכוון את הלב שלי בצורה יותר ויותר ממוקדת לבורא. אני יכול לשים לב עד כמה כל הפרעה מכוונת את תשומת ליבי לבורא בצורה מיוחדת. דווקא הודות להפרעות אני יכול לחזור אליו ולקבוע ש"אין עוד מלבדו".

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנו משקיעים את המאמץ הנכון, אנו מתחברים לצורה שנקראת "בורא", ומשיגים אותו בתוכנו. עלינו לחפש את הבורא אך ורק בקשר בינינו: "הבורא שוכן בתוך עמו". מרכז העשירייה זו נקודת האיזון שלנו, השיוויון, העזרה הדדית, האהבה, נוסחת החיבור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הסיבה והמקור לכל המחשבות ולכל המתרחש הם אך ורק הצורך לקרב אותך לגילוי חוק הטבע "אין עוד מלבדו". מכל מצב אתה חייב להשיג את ייחודיותו של הבורא. עליך לראות, עד כמה הבורא נותן לך את ההזדמנות לחדד ולהביא לשלמות את הכוונת שלך אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליך לראות את כל חייך דרך כוונת שמכוונת לבורא, כמקור לכל מה שקורה איתך.
מהפרעות תמידיות והסחות דעת מהבורא, וחזרה אליו כאל המקור היחיד של ההפרעות, עליך לקבל את כל החיים כהזמנה לגילוי הכוח היחיד של הבורא בכל צורותיו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בורא הוא כוח המתגלה במרכז העשירייה הרוחנית, שם כולם מתחברים ברצון-לב אחד, מתוך כך שמגדילים את החברים, בונים את דמות הבורא. בחיבור הרצונות בצורה נכונה אנחנו מקבלים את דמות הבורא.
בורא הוא החיבור הנכון בינינו. בוא וראה. אין עוד מלבד זאת!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנו מגיבים להפרעות המכוונות אותנו לבורא, אנחנו יכולים להשתוקק אליו רק דרך מרכז הקבוצה שלנו (העשירייה). אחרת ההשתוקקות אינה בכיוון הנכון. דווקא במרכז הקבוצה, בה מתבטל האגואיזם של כל אחד, רק שם, בקשר בין החברים, נמצא בית המקדש של הבורא והבורא בעצמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו ללמוד לראות בבעיות את ההזמנה של הבורא להתקרבות מעל ההפרעות, להידבק בו מעל לכל הפרעה. אז ההפרעות יהפכו מבעיות לעוזרים, המכוונים לבורא. כל החיים שלנו יהפכו לכאלה. בכך נצדיק את הבורא ונעלה את עצמנו לדרגת צדיק.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest