דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמונה למעלה מהדעת:
בתוך הדעת – בהתאם להבנה, להגיון, לאגו.
מעל לדעתי – קיימת דעת העליון. כלומר עליי להחליף את דעתי בדעתו, בדעת הבורא. דעתו אינה ידועה לי, אך היא מגיעה אליי דרך העשיריה שלי, במידה שבה אני מבטל את עצמי, ומעמיד אותם מעליי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם המדע לא יפטר מלחצים חיצוניים, הוא יחדול מלהיות מדע. לחץ האגו הגיע עד למדע: אפילו אם הגילויים שלך מדעיים, ומוכחים אמפירית, אך מצביעים על כך שישנה עדיפות כלשהי למגדר, או לגזע – גילויים אלו כבר לא יכללו בתחום המדע.
יפחדו לסבסד אותך ולתמוך בך!

תוצאת תמונה עבור טוויטר השלב הראשון של העבודה הרוחנית – תמיכה בגדלות העשיריה ובגדלות המטרה שלה במצבי הירידה. כשהאדם מאבד את ה"חולצה שלו", כאדם שגר ביער, ושמח בכך שהבורא נתן לו הזדמנות להשיג שמחה, הוא נמצא במצב "חסיד השמח בחלקו". (חסיד מקובל, שהשיג את דרגת הבינה, ולא חסיד מאמין).

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנו משיגים השפעה בחסדים, אנחנו מקבלים אור חכמה, על מנת להעבירו לאחרים דרך האח"פ שלנו, ולמלא אותם בחסדים, ובכך לתקן את הג"ע המשפיעים שלהם. אנו חייבים להשתמש באח"פ המקבלים שלנו, לגלות את אור החכמה, וממנו להעביר את אור החסדים לג"ע של התחתון.
כך הדם הופך לחלב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנטישמיות היא החוקיות של הדחייה הקיימת בין אומות העולם לבין היהודים, חוקיות זו הינה בעלת פאזות של התעצמות חדה, שמתרחשת כתוצאה מקרעים בתוך העם היהודי. ההיסטוריה מביאה לפנינו אין ספור דוגמאות של גילויי אנטישמיות בעבר ובעתיד, כפועל יוצא מהתלות בהתרחקות ההדדית שבין היהודים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בשנת 2018 מדינת ישראל הורשעה 20 פעמים על ידי האו"ם בגין "הפרת זכויות האדם". ומשנת 1940 יותר מ500 פעמים. אף פעם לא ציינו באו"ם את אלו שבאמת מפרים את זכויות האדם!
כמה זה פשוט, מובן, נפלא, ולא ניתן לענישה, שקיימת מדינת ישראל, שאותה האנטישמיים יכולים לשנוא בצורה פתוחה וצודקת!

תוצאת תמונה עבור טוויטר האינטלקטואלים של האיחוד האירופי חתמו על תמיכתם בערכים הליברלים ועל התנגדותם להשפעה המתגברת של הימין הקיצוני. הבחירות לפרלמנט האירופי יהיו נצחונם של בעלי החרבן.
הליברלים מתגלים היום כבעלי רצון גדול יותר להרוס את הכול, מאשר הימנים הקיצוניים, ושניהם אנטישמיים באותה מידה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דאבוס: החזקים והעשירים לא עושים מאומה לתיקון העולם. הם מתעשרים על רקע המיתון של מעמד הביניים. העתיד פסימי, מתקרב פירוק האיחוד האירופי ופירוד בעולם, משבר כלכלי. זו תהיה השקיעה של האיחוד האירופי והעולם. הרפואה טמונה רק בחיבור מעל כל הכוחות המפרידים.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest