דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ארגון הפסיכולוגים של ארה"ב אומר: גבריות, שליטה, אגרסיביות – אלו תכונות שמזיקות לחברה, הן מביאות לידי אבדן הקשר בין האדם לסביבתו.
חכמת הקבלה אומרת: בטבע אין מזיק ומועיל. הכול מוערך לפי איזון הכוחות.
לכן אנו חייבים לחנך את החברה שתימשך לאיחוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הצמיחה הכלכלית העולמית נעצרת.
כך הטבע יאלץ אותנו להבין את החוק שלו:
כפי שחלקיו הדוממים-הצומחים-והחיים צורכים רק את אשר הכרחי לקיומם בלבד, כך גם על האדם לפעול כנגד האגו שלו, ואז, במקום עודפי העולם הזה, הטבע יגלה בפניו את העולם העליון הנצחי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עודפי הייצור נזרקים, אחדים מסתירים את המיליארדים שברשותם, אחרים רעבים ללחם, הפערים שבחברה גדלים יותר ויותר, המגמות השליליות צומחות.
הבעיה הינה אך ורק בהיעדר הקשר הנכון בין אנשים.
ניתן לפתור את הבעיות האלו אך ורק באמצעות החינוך – החינוך שמגלה לנו חכמת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נדמה לעינינו, שאנו מייצרים את הקידמה. אבל לאמיתו של הדבר זהו הטבע שמפתח אותנו. לכן איננו מכירים את העתיד. במיוחד כאשר מתרחש שינוי משמעותי מאוד בעולם, כמו בזמננו. כיום, לפחד מהמוות מצטרף הפחד מחוסר משמעות. בזמנים כאלו מתגלה בעולם חכמת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האירועים המתרחשים במפלגה הדמוקרטית בארה"ב, מזכירים את מה שהתרחש בזמני עליית המפלגה הנאצית בגרמניה לפני 100 שנה. על היהודים הליברליים-דמוקרטים להכיר בכך, שהאנטישמיות הטבעית הדביקה את המפלגה הדמוקרטית. אין במפלגה זו מקום ליהודים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני רוצה JEXIT – הקריאה לשחרור מהיהודים מופיעה בכל מקום.
וזאת למרות שלא קיימת הנהגה אחת לאנטישמיות בעולם, שמארגנת קריאות אלו. האנטישמיות, מקורה ביהודים עצמם, בסירובם של היהודים להתחבר ביניהם, על מנת להיות "אור לעמים", כלומר, להראות דוגמא לחיבור, כהצלה בעבור החברה המודרנית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס 2019: המצב הכלכלי משתפר רק בקרב העשירים ומתדרדר בקרב העניים. והתופעות הללו רק מחריפות עם כל שנה. זו הכלכלה שמארגנים הכלכלנים. הרי הכלכלה זהו מדע שאינו ניתן מהטבע, אלא סידור וארגון היחסים בין בני האדם. לכן ניתן לשנות את הכלכלה רק על ידי חינוך האנשים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס: למרות התפתחות התעשייה, שליטי העולם מייצבים את הכלכלה כך שלמרות התחזקותה, המשכורות אינן עולות, ובשווקים נוצרות בועות חדשות. החברה מתפוררת. אנו עומדים בפני זעזועים גדולים, שיביאו להכרת חכמת הקבלה מצד האנושות, או למלחמות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שליטי העולם רואים בסדר העולמי הגלובלי כאפשרות היחידה הקיימת.
טראמפ הורס להם את החזון, מתנגד לאידאולוגיה שלהם של "העולם עבור העשירים".
לכן יש להיפטר ממנו.
טראמפ רוצה לשבור אותם, הוא בעד האמריקאים פשוטי העם.
ככול שהמתקפה עליו פרועה ואכזרית יותר, כך הוא מתחזק לקראת הבחירות הבאות!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest