דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ישראל הם הראשונים לקבל את השפע, ומהם השפע מתפשט לכל העמים. ולכן הם נקראים ישראל, לי-ראש (באר מים חיים, תרומה, כה).
זוהי הסיבה לאנטישמיות. איננו מקבלים מלמעלה את השפע העליון, ולכן גם לא מעבירים אותו לעמים האחרים. ובכך הם מאשימים אותנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בני ישראל נעשו אחראים על תיקון האנושות בכוח הבורא, "כי לי כל הארץ. ואתם תהיו לי ממלכת כהנים וגוי קדוש". הכל תלוי בבני ישראל. כשהם מתקנים את עצמם, כל אומות העולם נמשכות אחריהם. (על פי השפת אמת, שמות, יתרו). וגם ההפך הוא הנכון…!

תוצאת תמונה עבור טוויטר קיים תנאי להתפתחות החברה: מקודם, עם ישראל חייב להשיג את האיחוד ולגלות את הבורא, ולאחר מכן – שאר אומות העולם. – " כי מלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים" (ישעיהו, יא, ט').
"דעה את ה'" – זוהי הידיעה על הטבע כולו, על חוקי ההתפתחות שלו. ולמעשה, זהו גילוי הבורא כחוק הכללי של הטבע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לארגן חינוך: להכניס את הרגשת האהבה מפרט לפרט ומהפרט לעם כולו, לגלות בתוכנו אהבה לאומית, שמילאה אותנו, בעת שחיינו על אדמתנו, כאחד העמים. והעבודה זו הינה היסוד של קיומנו והיא ייעודנו על פני האדמה (על פי בעל הסולם, ״האומה").

תוצאת תמונה עבור טוויטר מטרת החיים: לזכות לדבקות אישית עם הבורא – או להביא את ההמונים לכך, שהם ישיגו דבקות עם הבורא! (בעל הסולם, "הדור האחרון").

תוצאת תמונה עבור טוויטר ככול שהאנושות מפותחת יותר, כך היא מרגישה יותר שדווקא היהודים עומדים בפני השגת האושר – וצריך לדרוש מהיהודים לתקן משהו, שהרי הם אשמים בכך שהעולם רע. והיהודים צריכים להכיר בכך שיש בידיהם ידע, שיכול להביא את העולם לשלמות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עד אשר לא נגלה לעולם את הטבע האגואיסטי שלו ואת שיטת התיקון של טבע זה, שיטת חכמת הקבלה, שיטה הנמצאת בידי היהודים; עד אשר לא נלמד את העולם איך להיתקן; ועד אשר לא נביא את כולם לחיים שלמים ונצחיים – נמצא תחת איום השמדה תמידי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו מסוגלים לפעול כלפי הבורא בצורה אישית, כל אחד ואחד מאיתנו בפני עצמו. על פעולתו של כל אחד ואחד מאיתנו צריכה לעבור דרך הקבוצה בלבד, שבמרכזה מתגלה המהות שנקראת בורא.
לכן מהות זו נקראת "בורא", בו = תבוא, וראה = תראה. תגלה זאת בחיבור מעל האגו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר זוהי שרשרת המצבים שמובילה אל הבורא:
אהבה לחברים > יראה > אמונה > אהבה לבורא.
רק באופן זה ניתן לגלותו, בכל צורה אחרת אני מפספס.
הבורא – זהו הכוח האחד, שמושג בתוך איחוד הקבוצה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במאמצים לחיבור, אנו מעוררים את הכוח שמושך אותנו למרכז הקבוצה.
האגו של כל אחד ואחד נשאר בחוץ.
במידת ההפכיות של עשרת האגואים שלנו (בהיקף) ובמידת החיבור של הנקודות שבלב (במרכז העיגול), אנו קובעים את הגובה הרוחני שלנו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest