דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידה שהאדם לומד את חכמת הקבלה על מנת לתקן את תכונת הנברא "הרצון לקבל", לתכונת הבורא "להשפיע" – הוא משיג השתוות עם הבורא, ומרגיש בהשתוות זו את התענוג מהשגת מטרת הבריאה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ללמוד תורה – פירושו של דבר למשוך על ידי הלימוד את האור העליון (תורה מהמילים "אור", ו-"הוראה"), שמשנה את הרצון לקבל לעצמו לרצון להשפיע לבורא ולאחרים.
וברצון להשפיע יתגלה הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עסוק בתורה והאור שבה יחזיר אותך למוטב, לתכונת ההשפעה והאהבה, ובהן יתגלה הבורא.
המשתוקק לגלות את הבורא – הוא שלומד תורה.
אדם שיש לו מטרה אחרת בלימוד התורה, לומד חכמה, אך לא משיג את גילוי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התורה הכרחית על מנת לתקן את היצר הרע, האגו, כדי שכל מעשי האדם יהיו בעל מנת להשפיע.
שהרי האדם לא מסוגל לשנות את עצמו, את האגו שלו, בכוחותיו שלו.
רק על ידי ביטול עצמו בקבוצה ולימוד התורה בקבוצה, הוא יכול לתקן את האגו שלו לתכונת הבורא ולהרגיש אותו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל המצבים הרעים מגיעים אך ורק במטרה, שנוכל להבחין באור על הרקע שלהם. אור – זוהי תכונת ההשפעה, יחס טוב לחבר לטובת המטרה המשותפת, שלא למטרת רווח עצמי.
החושך בעבורי – זהו הרקע, אשר על פניו ניתן להבחין באור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תתכונן ללימוד – לימוד עם הבורא, כשאתה מתאר את עצמך כתלמיד הבורא (תלמיד חכם), הקורן אור – כוח תיקון האגואיזם שלך, שהוא ברא בכוונה כדי שתלמד ממנו להיות המשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר בריאת האגואיזם הבורא קבע את כוחו הרע בדיוק בשווה לכוח תיקון האור, שהאור יתקן את האגואיזם, אך לא ישמידו. לכן חייבים להשקיע את כל המאמצים האפשריים בכמות ובאיכות (מבלי להסיט את תשומת הלב), למשוך את אור התיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לימוד נכון של התורה פירושו לקבוע על ידי מאמץ תמידי, שאתה נמצא מול הבורא, מחזיק את עצמך שלא להתרחק ממנו, ורוצה לעורר בכך שמחה בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בורא: אותי עזבו, ותורתי שמרו. הרי רק המאור שלה מתקן אתכם – ואתם תגלו אותי. לכן עשו את כל שבכוחכם לתיקון האגואיזם. אני נמצא דווקא בתורה – שם תגלו אותי. וכל יתר המאמצים שלכם לשווא.
משחרי ימצאוני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מטרת בריאת העולמות והנשמות: תיקון הרצון האגואיסטי לקבל הכל לעצמי – לרצון אלטרואיסטי להשפיע/לאהוב, שמביא למטרת הבריאה, להרגשת "שינוי והשתוות" האדם עם הבורא, עד לדבקות השלמה ביניהם בתכונות, ברגשות ובמחשבות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר גילוי הבורא לנבראים בעולם הזה מתרחש, כאשר בקבוצת מקובלים, בחיבור ההשתוקקויות, מתגלה הכוח המשותף של השתוקקות בין כולם לבורא – כוח ההשפעה ההדדית, האמונה, האור החוזר, שבו מתלבש הכוח העליון, הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא ברא את כלי הנשמה ושבר אותו. אנו צריכים לגלות את השבירה הזו, את הקרע בינינו, ולגלות איך לגשר על הפער הזה, על ידי ההתכללות זה בזה. למרות חוסר הרצון להתחבר, אנו מתגברים ומתקרבים זה לזה – ובכוח האור משיגים איחוד והשתוות למקור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני לא עובד על ההרגשות והשכל שלי. אני משתוקק רק להתכלל בקבוצה ודרך ההתכללות לרכוש חושים חדשים.
בחיבורים עם החברים אני בונה את האדם, הדומה לבורא. ומה שאני מרגיש היום, לא מדאיג אותי, שהרי זאת הדרגה הבהמית שלי.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest