דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אהבה זה מושג קבלי טהור. פירושו לקבל את רצון הזולת כשלך ולמלא אותו עד להתכללות מלאה לרצון משותף אחד. זה אפשרי רק אם שניהם נכללים בבורא! לכן "ואהבת לרעך כמוך" מתקיים רק אצלנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אהבה פירושה לאפשר לאדם אחר להתכלל בתוכך ללא כל חשבונות והגבלות. אז מופיע כלי רוחני משותף, שבו שנינו מרגישים את העולם העליון ואת הכוח העליון, מעל לעולם החומרי הזה. לאחר מכן, הגוף הגשמי כבר יכול לעבור מן העולם, אבל אנחנו כבר חיים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תורה ומצוות: מצווה עלינו לתקן 613 רצונות אגואיסטיים לאהבת הזולת. לכן המצווה ״ואהבת לרעך״ – היא הכלל הגדול בתורה. התורה היא האור העליון, השפעת הבורא, תכונת האהבה. תיקון האגו להשפעה. בחן את קיום התורה שלך במידת רכישת האהבה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לתיקון 613 הרצונות האגואיסטיים לאלטרואיסטיים ניתנו 6000 שנה (היום אנחנו בשנת 5778). אבל ניתן לקצר את זמן התיקון, באמצעות השתוקקות אליו, או לחילופין לחכות עד שהייסורים יחייבו אותנו להיתקן. תיקון הרצון נקרא נשמה והיא מתמלאת באור, בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם שלנו הוא סרט. אנחנו חייבים להפסיק לסובב אותו סביב עצמנו! סוף העולם – זה סוף התפיסה הלא נכונה שלו על ידי האדם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל המחשבות מופיעות באדם רק כתוצאה מפעולות הבורא, הישר מהבורא – ולא כפי שנראה לאדם, שיש סיבות אחרות למחשבותיו, כמו למשל הוא או סביבתו. האשליה הזאת מהווה את הבסיס לכל העיוותים והשקרים שבהבנה שלנו את עצמנו ואת העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העיקר בכל מאמץ ובכל מאמצי האדם בחייו – זה להרגיש את הבורא, שקובע את כל שקיים ואת כל המתרחש. רק לכיוון גילוי הבורא בכול, בתוכו ובתוך העולם, על האדם להשקיע את כל מאמציו. ורק בכך עליו לראות את מטרת חייו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא נמצא "מאחורי האדם" ומכתיב לו את כל פעולותיו. אם האדם עושה מאמצים להתגבר על ההסתרה הזאת, אם הוא משתדל לראות את הבורא מאחורי כל המתרחש, אז הבורא מתגלה לו. כך הבורא מחייב אותנו לקיים את רצונו באופן נסתר, או שלחילופין אנחנו רוצים לקיים את רצונו בעצמנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אור מתגלה רק מתוך החושך, הטוב מהרע, הגילוי ומההסתרה. כשאדם עובר את החושך ועוזב אותו – בכך מתגלה גדלות הבורא. לכן השלמות מתגלה בשילוב בין הטוב לרע. ולאחר מכן הרע מתמוסס בטוב (זוהר, תצווה).

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידת ההפכיות שלנו מהבורא, אנחנו מרגישים את הרע בעולם ואת ההסתרה על כך שהכול נובע מהבורא. אבל אם משתדלים לייחס הכול לבורא, למרות הרע שבעולם והסתרת הבורא, מתגלה הטוב שבעולם ומתגלה הבורא (זוהר, הקדמה, ליל הכלה).

תוצאת תמונה עבור טוויטר ספר הזוהר מדמה את המצב הנוכחי, האגואיסטי שלנו לאדם ישן, שעליו מגולגלות פנימה. אנחנו הרי מתעניינים ורואים רק את מה שקורה בתוכנו, ברצון ליהנות. אבל הקבלה עוזרת לנו לראות את העולם העליון, שמתרחש מחוץ לנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאדם מגיע ללמוד את חכמת הקבלה, הוא מתכונן ללמוד על כוחות מיסטיים נעלים, על מלאכים ועל רוחות – לגלות את העולם שנמצא מן העבר השני של המציאות. אבל הוא כלל לא מצפה לגלות שגילוי העולם העליון והבורא מתרחש לא באופן מיסטי, אלא בקשר מיוחד של המקובלים בינם לבין עצמם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל אדם מחזיק בניצוץ רוחני אחד. אבל כשהוא מחבר אותו ל-9 ניצוצות של החברים, הוא מקבל מהם כוח שמספיק לו לגילוי העולם הרוחני. וכך, כל חבר בקבוצה – בהיותו מחזיק בניצוץ 1, הוא מחבר לעצמו 9 ניצוצות נוספים ורוכש רצון, כוח לגילוי העולם הרוחני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם העליון מתגלה רק מתוך התכללות משותפת של רצונות של אנשים שונים. לכן חשוב לבנות קבוצה. הרי אדם אחד לא יכול להשיג אפילו את המדרגה הרוחנית הראשונה. לכן "ואהבת לרעך" הוא צווי קבלי שמאפשר את גילוי העולם הרוחני ואת גילוי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מבלי להיות מוקף באנשים תינוק יגדל להיות כמו בעל חיים. אבל כיוון שיש בו רצון לספוג מהסביבה – הרצון הזה בונה את עולמו. כך גם לשם גילוי העולם העליון אנחנו חייבם סביבה של מקובלים, שתעצב בנו אפשרות לראות את העולם העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האוטומאציה תחייב אותנו לקבל את המודל של הכנסה בסיסית אוניברסלית.
– אבל מודל זה מביא עמו חוסר שוויון, חוסר אחריות, פאסיביות, מבטל את משמעות החיים?
– הכנסה בסיסית אוניברסלית תתממש בכל מקרה! אבל הכרחי לחייב את כל האוכלוסיה לעבור תהליכי חינוך לכול!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתוצאה מהפייק ניוז מופיעה אדישות למציאות, חוסר יכולת להבחין בין אמת לבדיה, הבנת המושג "עובדה" נעלמת, וכל אדם יכול לביים כל סיטואציה. כך העולם שלנו חושף את עצמו ומחייב אותנו ליצור בינינו עולם עליון – מעל לשקר של האגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ישראל בונה לעצמה מנגנוני הגנה משפטיים כנגד ארגונים פרו-פלסטיניים מהמערב וה-BDS, שמטרתם לערוך דה לגיטימציה למדינת ישראל. קבלה: אם לא נראה לעולם דוגמה של חיבור, אנחנו נכוון כנגדנו את כל העולם ויפזרו אותנו בכל קצוות תבל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איחוד זה לא כשכולם חושבים אותו דבר, אלא כשכל אחד נותר בשכל, בלב ובפעולות שלו פועל לטובת המערכת הכללית. אז המערכת פועלת בעוצמתה האמתית, מבלי לדכא אנשים להיות "כמו כולם", אלא מתוך דרישה מכל אדם לבטא את ה"אני" שלו, את כל הייחודיות שקיבל מהבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם יהודים לא הופכים לדוגמה של חיבור טוב בקרבם, אומות העולם מתעוררות בשנאה כלפיהם ו"כל פורענות אינה באה לעולם אלא בשביל ישראל" (יבמות ל"ג). דווקא בפירוד ביניהם ישראל מעוררים עליהם את כל הרע בעולם (תיקוני הזוהר).

תוצאת תמונה עבור טוויטר יהודים הם נציגי 70 האומות שהיו בבבל שהתאספו בקבוצת אברהם, שנבנתה על יסוד האהבה לזולת. ישראל (מלשון ישר אל הבורא) זה הכיוון לבורא. עברים – מי שעבר לאהבה. לכן כל אדם יכול להיות עברי! יהודי – מי שמתייחד עם האחרים ועם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קיום 613 מצוות פירושו תיקון הרצון לאהבה עצמית לאהבה לזולת. הרצון מורכב מ-613 חלקים, ולכן יש לקיים 613 מצוות – תיקונים, באמצעות האור העליון, התורה. אדם שמתקן את האגואיזם שלו, מקיים מצווה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הספר החדש שלי על הסיבות והפתרון לאנטשימיות בימינו, "למה שונאים אותנו?", יצא לאור! הספר יימכר בכנס "קבלה לעם" העולמי – 22-20 בפברואר 2018, בגני התערוכה בתל אביב – כנס שיעסוק ב-70 שנות עצמאות לישראל! בואו לחוות את כוח האחדות ולרכוש את הספר במחיר מבצע!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest