דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר המשבר של החברה מתבטא במצבה הנפשי.
סיבת המשבר היא שאנו מיועדים לחיות בחברה, אבל בודדנו את עצמנו זה מזה. במקום חברות – מגיל צעיר אנו נמצאים בתחרות, קנאה.
וזוהי הסיבה למחלות נפש, להתמכרויות לסמים. התיקון הוא בהתקרבות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המגמות הממושכות של הצמיחה הכלכלית והטכנולוגית, והעלייה המתמדת באוכלוסיית העולם, מתחלפות במגמה של צניחה ממושכת, כלכלית, טכנולוגית, ירידה בביקוש הגלובלי, וירידה באוכלוסיית העולם.
מיצוי יכולת הייצור והחוב העולמי יחריפו את הנפילה.
צניחה זו תימשך עד למלחמת העולם או עד לתיקון האנושות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הנפילה בעיצומה כבר זמן רב, אבל לעת עתה מורידים מהאליטות את שכבת השמנת במקום להפשיט את עורם.
אם טראמפ ייקח לידיו את השליטה בבנק הפדראלי מידי הכלכלנים, אז נלך לחיבור בדרך הקצרה.
אם ינצחו הכלכלנים, נלך בדרך הייסורים. בכל מקרה הפתרון הוא בחינוך האוכלוסיה, במטרה לחבר את כולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התפוררות העולם הגלובלי אינה לטובת הליברלים. כך גם התדרדרות החברות והמדינות, התבודדות הולכת וגוברת, קריסת הכלכלה העולמית, התחזקות האליטה התעשייתית בארה"ב, פרישתה של ארה"ב מההסכמים הבין לאומיים, התמוטטות הבורסות. ייתכן ונחזה בניסיון התנקשות בטראמפ במטרה לגרום לדיכאון ומהומות בארה"ב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדמוקרטים סבורים שהרעיון של בניית חומה בגבול עם מקסיקו אינו מוסרי.
במקום לבנות חומה לא מוסרית, הם בוחרים לפתור את הבעיה על חשבון אזרחי מדינתם. בארה"ב ישנם כ-40 מיליון עניים. זו תחילתו של משבר. חובתה של המדינה – להגן על אזרחיה.
נאמר בתורה: "עניי עירך קודמים!"

תוצאת תמונה עבור טוויטר ישראל חיברו בין כל החלקים שבנשמה הכללית של אדם הראשון לפני שבירתה. לכן לישראל אין מקום בעולם. ייעודם הינו לקשור בין כל האומות. קשר זה מעניק לכולם חיים עליונים, בכך שהא ממלא את החלל ביניהם ומכוון את ההשתוקקות של כולם לבורא (ישראל = ישר-אל).

תוצאת תמונה עבור טוויטר ישר-אל, אלו המשתוקקים למצב השלמות, שבו הם התקיימו לפני שבירתה של מערכת אדם. ההשתוקקות להרגיש את המערכת האינטגרלית, ואת הכוח הפועל בה, שקושר את כולם יחד – היא שנקראת ישר-אל, ישר לבורא. ללא תלות בלאום.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנו מתחילים בעבודה רוחנית, ברצוננו לקבל אור פנימי. לשם כך אנו זקוקים לכלים זכים: צ״א-מסך-אור חוזר. אך המלכות מקבלת מהאור המקיף (או״מ). כלומר המתחיל, שטרם הגיע להשתוות צורה עם הבורא, יכול לקבל מהאו״מ, אם הוא מגדיל את חשיבות האו״מ כחשיבות הבורא. אז יוכל לקבל הארה מרחוק ולהתתקן.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עצה אחת: השתדל שהשכר היחיד על כל היגיעה יהיה הרגשת גדלות הבורא. כל התפילות – הן לגילוי גדלות הבורא, כיון שהבורא נסתר על ידי צמצום א' ולא ניתן להעריך את גדלותו.
לכן אנחנו מבקשים מהבורא, להרגיש את גדלותו במיוחד בזמן הלימוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האבולוציה של הטבע השבור, ללא עבודת ישראל, מכונה התפתחות אגואיסטית. ללא מימוש הקבלה ישראל לא יכולו לקיים את תפקידם כדבק שבין העמים. ישראל הם אלו אשר מכירים בייעוד זה. האומות דוחפות את ישראל לאיחוד וישראל מקיימים אותו בין העמים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר שבירת נשמת אדם הראשון, חטאו של ישראל, שחיבר את העמים, האגו שבעמים התחיל להתגלות. תהליך זה מתקיים כבר אלפי שנים. היום שבירת העמים דורשת "דבק". דרישה זו תתבטא באנטישמיות הגוברת. על ישראל להכיר בייעודו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest