דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר מי שמשקיע מאמץ, מרגיש את שליטת החושך, שאינו יכול להתגבר על האגואיזם. כך נולד בו הרצון לעזרה. ולכן, כשאנו רואים שאין התקדמות, אסור לנו לברוח מהעבודה. לכן, מטרתנו – להבין שעל האדם להשיג את החושך, את הרצון להשפיע, ולא את האור, שיגיע מאליו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר על האדם להבין, שהוא נמצא במצב שאינו בר שינוי, לא בגלל שהמצב נעשה גרוע יותר, אלא בגלל שמתוך רצונו להשיג השפעה, מתגלה לו מצבו האמיתי, שטמון בו, אך היה נסתר לפני כן. הבורא ברחמיו מגלה באדם את הרע, בכדי שתתגלה בו תפילה.
כאלו הם רחמיו של הבורא – בגילוי הרע!

תוצאת תמונה עבור טוויטר "היהודים הם גזע ששמר על עצמו בחיות ובעוצמה, על ידי שמירה על אותם חוקים טבעיים, שההפרה שלהם גרמה לריקבון של כל כך הרבה אומות אחרות. זהו גזע שהיום ניצב לפנינו כאות לעתיקות שאליה מגיע כל העושר הרוחני שלנו". (הנרי פורד, מתוך ספרו "היהודי הבינלאומי – הבעיה המרכזית של העולם")

תוצאת תמונה עבור טוויטר "לחברה יש דרישה גדולה כלפי היהודי – שיפסיק את ייחודיותו ואת ניצול העולם, ושהוא יתחיל לממש… את הנבואה העתיקה, כי דרכה כל האומות על פני כדור הארץ יבורכו" (הנרי פורד, מתוך ספרו "היהודי הבינלאומי – הבעיה המרכזית של העולם").

תוצאת תמונה עבור טוויטר ובדור כזה, כל בעלי החורבן שבאומות העולם, מרימים ראש, ורוצים להשמיד ולהרג את בני ישראל, דהיינו כמו שאמרו ז"ל (יבמות ס"ג) אין פורענות באה לעולם אלא בשביל ישראל. דהיינו כמו שכתוב בתיקונים הנ"ל שהם גורמים עניות וחרב ושוד והריגות והשמדות בעולם כולו.
בעל הסולם, הקדמה לספר הזוהר, אות ס"ט

תוצאת תמונה עבור טוויטר אל תתלונן על האגו הגדל, המפריע לך להכנס לעולם העליון, אלא תאמין, שבכך שהבורא מעורר אותו, הוא מעורר אותך לקשר עימו. הבורא מקבל תענוג, מכך שאתה מבקש להתקרב אליו, מבקש להשוות צורה עימו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגואיזם ימית כליה על העולם, שבניגוד לשכל הישר מחייב אותנו להלחם במקום להתאחד. עלינו להתאחד לא נגד מישהו אלא לשם הבאת העולם לאיזון.
גדילת הכלכלה של ארה"ב, העלייה ברמת החיים, אפס אחוז אינפלציה, העולם סביבנו נחרב, פריז בוערת, סין נופלת – ובפדרל ריזרב עדיין נלחמים בטראמפ…

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגו הפרטי התפתח ופיתח את האנושות. הוא גדל ועליו ליצור מעצמו מערכת אחידה. אך לא קיים ב "דבק" ובניגוד לשכל הישר הוא נלחם במקום להתאחד לשם איזון העולם. כל עוד שלא נפנה את הכוחות לתיקון האגואיזם, הטבע יצביע על הכשלונות שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ארה"ב מוציאה את כוחותיה הצבאיים מסוריה. הדבר מחליש את ישראל. אך זו תהיה המגמה. ישראל בעצמה תחלש וילחצו עליה ויבודדו אותה עוד ועוד – עד שהיא תבין שהיא חייבת ליצור איחוד פנימי בעם, כדי להשפיע מתוכו על איחוד כל העמים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא מעורר באדם מחשבות ופעולות שמנוגדות להשגחתו הטובה, על מנת שהאדם ימשיך עליהן אור, אם ברצונו להיכנס לעולם העליון, כך שלא יעלה בידו להתגבר על הסתירות אלא באמצעות גדלות הבורא.
הבורא נותן סתירות כדי שהאדם יקבל עליהן אור עליון.
אחרת הוא לא יוכל לגלות את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "בני ישראל נעשו ערבים לתקן כל העולם בכח התורה. הכל תלוי בבני ישראל. כמו שמתקנים עצמם, נמשכין כל הברואים אחריהם" (שפת אמת, ספר שמות, פרשת יתרו).

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא ניתן לגלות את הבורא לפני שמרגישים את הסתרתו ולפני שההסתר חשוב כגילוי. הדבר אפשרי בכוונה למען הבורא. כמו כן, התענוג שהבורא מקבל מכך שאדם שנמצא בהסתרה נהנה, גדול יותר. אם אדם מוכן להיות בחושך, במלכות של העליון, בשמחה, אז הוא הופך לכתר של התחתון.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest