דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאיחוד האירופי אין יותר הנהגה, שמסוגלת להוביל אותו קדימה. והדבר מהווה כר פורה להופעת משברים פופוליסטים. זהו סוף האיחוד – דבר שאני כותב עליו כבר 20 שנה. אך עוד לא מאוחר לשלב תכנית הסברתית-חינוכית בקרב כל אוכלוסיית האיחוד. זה יגרום לנחיתה רכה וישנה באופן חסר תקדים את נתיב האיחוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר למרות שכל 27 מדינות האיחוד הצביעו נגד פרישתה של בריטניה מהאיחוד, הדבר מצביע רק על השנאה שלהן כלפי מי שמראה שהן הפסידו. האיחוד האירופי לא עבד על החיבור. כל שנותר הוא ברקסיט של כולם. מרידות ומשברים יחשפו את היעדר האיחוד בקרב האיחוד האירופי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתוצאה מהעבודה הטובה שעשינו, התגלה אגו חדש. עלינו לקבל אותו בשמחה, בהודיה, ולהשתדל להתגבר עליו. האיחוד, שהושג במהלך הכנס, מאפשר לנו לגלות שכבה חדשה של אגו, בכדי שנתעלה מעליו ונתקדם למטרה. זוהי הדינמיקה של העלייה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תמיד לאחר החיבור מורגשת נפילה, עייפות, נסיגה.
אך אין חזרה לאחור! זהו רצון אגואיסטי חדש שמתגלה: "מעלים בקודש, ולא מורידים". אנחנו תמיד מתקדמים קדימה, פעם בקו שמאל, פעם בימין. עלינו לקשור אותם יחד – להתעורר להתקפה חדשה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במקום ליפול לייאוש, ולאבד כוחות ותקווה, עלינו לבצע ניתוח של המצב בשכל – ולהבין, שזהו משחק של הבורא איתנו, במטרה לקדם אותנו לעבודה רוחנית אמיתית. ולכן, במקום להצטער, עלינו לשמוח, שמעלים אותנו למדרגה חדשה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגו כל הזמן מתפתח. לכן אין ירידה, אלא יש עלייה, בקו שמאל.
האגו גדל ולכן אנו מרגישים לא מרוצים, מבולבלים, עייפים. אבל זה בזכות כך שנעשתה עבודה בחיבור, וכתוצאה מכך נחשפה עוד שכבה של האגו הכללי השבור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין זמן ברוחניות, אלא יש שינויי המצבים. לכן ישראל הוא מי שמשתוקק להידמות לבורא.
האדם יכול להיות במצב רוח של "ישראל", ולפעמים במצב של "אומות העולם", בהתאם למה שהוא משתוקק אליו, אם החיים שלו מאורגנים לכיוון הבורא. אחרת – הוא בהמה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר האחריות על תיקון העולם מונחת על כל אחד ואחד, שמכוון לדבקות עם הבורא, ועל הקבוצה כולה. הבורא מעורר את האדם, בכדי שהאדם יביא אליו את העולם כולו. התיקון מתחיל, כשקבוצת "ישראל" מפיצה את שיטת התיקון הכללי בכל העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בתחילה נברא הרצון שמכונה ״אומות העולם", מלכות של עולם אין סוף. הרצון מרגיש את ההפכיות מהבורא, בושה, מבצע צמצום א', ורוכש את כוונת ההשפעה, מסך ואור חוזר.
מכאן מופיעה החלטה חדשה "לקבל על מנת להשפיע". וזהו הראש, ישר-אל, התכנית להשיג את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האמנה הבין לאומית של האו״ם בנושא ההגירה, מערערת את ריבונותן של מדינות האיחוד האירופי. ללא חינוך מקדים לאיחוד, העמים משמידים זה את זה. האיחוד האירופי אינו זקוק במהגרים, באיחוד יש 17 מיליון מובטלים. אם נצמצם את הייצור למידה סבירה – נמצא שבאירופה ישנו עודף של אירופאים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ישראל אינם יכולים לעשות צעד בכיוון הבורא, מבלי למשוך אחריהם את כל השאר. קודם כל עליהם למשוך את האחרים, לקשור אותם אליהם – ואז לבקש מהבורא לקדם אותם יחד.
ישראל הם המעבירים. של כוח הבורא לעולם הזה. והם בעצמם לא ישיגו דבר, אם לא ימשכו אחריהם את כל העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ישראל – אלו לא סממנים חיצוניים, אלא השתוקקות של הלב אחרי משמעות החיים. ישראל – זה מי שמרגיש את עצמו אחראי על תיקון העולם, ומבין, שהוא חלק מהנשמה הכללית, ושאם הבורא נתן לו התעוררות, אז הוא חייב למשוך אחריו את שאר חלקי הנשמה, את כל האנושות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המערב מדרדר. הסכמי הגירה:
כניסה בלתי מוגבלת לכל החפצים בכך, תמיכה במהגרים, איסור על ביקורת.
הסכמי האקלים:
המערב יצמצם את פליטות ה-CO2 וישלם 100 מיליארד דולר בשנה למדינות העולם השלישי.
האגואיזם, שאינו רואה לפניו דרך להתפתחות, אוכל את עצמו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest