דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר נאמר בתורה: שעם ישראל יצא לגלות "כדי לצרף את נשמות הגויים". בזמננו, עם גילוי הקבלה, שיטת התיקון, ניתנת הזדמנות לזרז ולרכך את התקדמות העולם למטרת הבריאה – לאיחוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אף ברית בין מדינות לא תוכל להתממש והאומות יאשימו בכך את ישראל. עד שהיהודים לא יתאחדו לעם, אומות העולם לא יוכלו להתאחד. שיטת האיחוד של היהודים – בקבלה. ומהם כוח האיחוד (בורא) יתגלה בעמים (אור לגויים).

תוצאת תמונה עבור טוויטר עם ישראל חייב להראות לאומות העולם דוגמא לאיחוד ובכך להביא את העולם לתיקון. עד שהוא לא יממש את האיחוד על עצמו, אומות העולם יחייבו אותו להתאחד על ידי השנאה שלהם. האנטישמיות תגבר או תפחת בהתאם לאיחודו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקבוצה שאברהם איחד מהעמים של בבל, על ידי שיטת החיבור, הקבלה, צריכה להתאחד וללמד זאת לכל אומות העולם. משמעות התפתחות האנושות היא בגילוי האיחוד – בורא. עם ישראל – ישראל, מלשון ישר- אל, מכוון לעליון, לאיחוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לעת עתה היהודים – אינם עם, אלא קבוצה של אומות עולם שונות. אם היהודים יתאחדו – הם יהפכו לדוגמא לאיחוד לכל אומות העולם. כוח האיחוד שלהם יחייב את אומות העולם להתאחד. אחרת העולם לא יגיע לשלום. זוהי המשמעות הנסתרת של האנטישמיות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אברהם לימד את הכלל ״ואהבת לרעך כמוך" . מי שהתאסף יחד עמו מתוך 70 האומות, נקרא ישראל, ה"מכוון לבורא". מתוך ההשתוקקות לבורא, לתכונת האהבה, אנשים מקבלים מלמעלה כוח להתאחד והם הופכים להיות ישר-אל. היתר הופכים לשונאים שלהם, לאנטישמים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ללא קשר טבעי שקיים ביניהם, ולאחר שאיבדו את הקשר הרוחני לפני 2000 שנה, היהודים – אינם עם.
הם דומים לאגוזים בשק, לחץ השק (האנטישמיות) הוא שמכריח אותם להישאר יחד, בכדי להינצל.
במידה שבה הלחץ החיצון נעלם – העם מתפזר, בדומה לאגוזים המתפזרים משק שנקרע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכל עם ישנו קשר, שמקורו מהמשפחה הראשונה, שממנה התפתח אותו העם.
עם ישראל הינו אוסף של עמים רבים. הקשר ביניהם הופיע בדמות "ואהבת לרעך כמוך", אבל נעלם כבר לפני 2000 שנה. ואילו הקשר הטבעי בין אנשים לא קיים בעם זה. הקשר הזה חסר!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest