דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר "עיקר התריס [המגן] בפני הפורענות הוא האהבה והאחדות, וכאשר יש בישראל אהבה ואחדות ורֵעות בין זה לזה, אין מקום לשום פורענות לחול עליהם." (מאור ושמש)

תוצאת תמונה עבור טוויטר ספר הזוהר: "כמו לב בין האיברים, כך הם ישראל בין שאר האומות, וכמו שאיברי הגוף לא יוכלו להתקיים בעולם אפילו רגע אחד בלי הלב, כך כל העמים אינם יכולים להתקיים בעולם בלא ישראל".
ועם ישראל חייב לקיים את החיבור ולהעביר אותו לכל העמים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנשים מכל המדינה מוכנים לקבל לביתם את תושבי הדרום, שנמצאים תחת מתקפה.
אך אם חוץ מדלתות הבית, היינו יודעים גם כיצד לפתוח את הלב ולחברם ללב אחד… הקבלה: "עיקר התריס [המגן] בפני הפורענות הוא… האחדות, וכאשר יש בישראל אהבה ואחדות ורֵעות בין זה לזה, אין מקום לשום פורענות לחול עליהם"

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו חייבים להביא את העולם אחרינו לאחדות.
ספר הזוהר: "כמו לב בין האיברים, כך הם ישראל בין שאר האומות, וכמו שאיברי הגוף לא יוכלו להתקיים בעולם אפילו רגע אחד בלי הלב, כך כל העמים אינם יכולים להתקיים בעולם בלא ישראל".
באמצעות הלחץ עלינו, הם מחייבים אותנו ללמד את העולם כיצד להתאחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מלחמה אינה יכולה לתקן דבר. באמצעות זרם של צרות היא מחייבת אותנו לשים לב לכך שהפתרון תלוי בנו באופן מוחלט, ולא באויבנו. הדבר אינו תלוי בכוחנו ובאסטרטגיה שלנו, אלא רק באיחוד בינינו, בערבות – בכך שנממש אותן בקרב העם ונהווה דוגמה של חיבור נכון לעולם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר איך לנצח במלחמות?
ביסודן, כל המלחמות שלנו הן פנימיות: אנחנו צריכים להילחם באגואיזם שלנו, שמפלג בינינו, שהרי על פי מחשבת הבריאה, אנחנו חייבים להיות "כאיש אחד בלב אחד". אנחנו חייבים להילחם עם האגואיזם, בשם האיחוד – ולתת בכך דוגמה לעולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ככול שאנחנו מחברים בתוכנו יותר ניגודים, כך רמתנו הרוחנית גבוהה יותר.
בדיוק כפי שמחשב יכול לעבד כל מידע באמצעות חיבורים בין 0 ו-1. הרוחניות נבנית על בסיס כמות החיבורים, שמולידים איכות.
לכן העיקר הוא לעבור את כמות המצבים הנדרשת!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל התפילות חוברו על ידי חכמינו עוד לפני חורבן הבית.
אני לא אומר אותן בעבור עצמי, אלא אני מתפלל בעבור כולם. בעבורנו.
שהרי אף אדם בפני עצמו אינו אשם. כך הוא נברא. וכולם ערבים לכולם.
לכן לא חשוב מי חטא, שכן מלמעלה החשבון איתנו נערך על פי היותנו נמצאים בערבות הדדית בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל העם אחראי לכל פשע, בדיוק כפי שכולם טובעים כתוצאה מחור שנקדח בספינה. מלמעלה ניתן רק עונש או שכר קולקטיבי.
ברוחניות אין שום דבר אישי – יש מערכת אחת. כך מתייחסים אלינו מלמעלה. כעת אנחנו חייבים להכיר בכך, אחרת – נענש.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איש אינו אשם בטעויותיו: כל הקלקולים מתגלים מלמעלה. איננו אשמים בגילוי הרע, אלא בכך שאיננו מבקשים מהבורא את תיקון הרע. אם הרע התגלה, אין צורך לשים לב אליו אלא יש לשים לב לבקשה שלנו, לתקן את הרע באמצעות כינון קשר חזק יותר בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תורת אמת נבדלת מתורת ההמון בכך שיש בה הבנה אחרת של הקלוקלים, של שכר ושל עונש, כפי שנאמר "דעת תורה הפוכה מדעת בעלי בתים".
בעל בית דואג לעצמו, ואילו המקובל דואג לקשר בינינו, שהרי בכך טמונה כל מהות התיקון!

תוצאת תמונה עבור טוויטר התכונות של כל אדם אינן מעניינות אותנו. אנחנו מתקנים את הקשרים בינינו. החשוב הוא היחס לקבוצה. לא ניתן לשנות את התכונות הטבעיות, אלא רק לעשות עליהן צמצום א', מסך ואור חוזר – לבנות את כלי הנשמה, שבו יתגלה הבורא. כל אחד בפני עצמו יישאר כפי שעשה אותו הבורא (לך לאומן שעשאני…).

תוצאת תמונה עבור טוויטר החלקים השבורים של הנשמה הכללית של אדם הראשון מצאו את עצמם בתוך האגואיזם, במצב שהפוך לערבות ההדדית. המצב הזה נקרא העולם שלנו. כדי לשקם את הנשמה, הכרחי לעשות הכנה, כדי לנטרל את ההתנגדות של האגואיזם, שמפריע לבניית הקשרים ההדדיים בינינו, להתגלות הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האוגאיזם שלנו לא נעלם. הוא חייב להישאר, מעליו אנחנו בונים את הקשר בינינו. באופן טבעי מופיע בנו הרצון להשמיד את האגו. אבל זו גישה לא נכונה. ולכן לא נצליח בכך. האגואיזם יישאר, אבל את כל הרע בעולם אנחנו נכסה בטוב. הטוב גדל דווקא על חשבון גדילת האגואיזם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר השבירה אינה מקרית, ואל לנו לבטל את תוצאותיה. השבירה היא לטובתנו. אם אנחנו מתחברים מעל לפירוד בינינו, אנחנו מגלים את הקשר פי 620 פעמים יותר מהמצב שבו היינו בעבר, עוד לפני החטא והשבירה. ואז לא נרגיש יותר את הקיום המוגבל בעולם שלנו, אלא נשיג את דרגת הבורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest