דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכניסה לעולם הרוחני, מעבר המחסום – זהו שלב מיוחד. הוא דומה לחודו של מחט. צריך למחוץ את עצמך לתוכו. כל אחד צריך לצמצם את עצמו עד למצב, שבו הוא חפץ רק ברוחנית (השפעה לחברים). עם רצון כזה אני יכול לעבור דרך חודו של מחט אל העולם העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נדמה שבערבות צריך לצפות להסכמה של כל חברי הקבוצה. אך מאחר שקיימים רק האדם והבורא, וכל היתר – זו מערכת הקשר ביניהם, אין צורך לחכות לאיש בשביל הערבות, אלא רק לחשוב שהכל מוכן בעבורך, בעבור פעולת האדם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ערבות הדדית – זו תמיכה הדדית של חברי הקבוצה, למשוך את אור התיקון הכללי, האור המקיף, מתוך מרכז הקבוצה.
אנחנו משקים את עצמנו במשותף בגשם החסדים המחיה ובדוגמא הדדית. העיקר בערבות – להתחיל להרגיש את הנחיצות בפעולה משותפת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק כשאתה מבטל את עצמך בפני הקבוצה, אתה יכול לעורר על עצמך את השפעתה המיוחדת, שתנתק אותך מהאגו. והפעולה הזו תלויה רק בך עצמך ולא בהם. כיון שמלבד לאדם קיים רק הבורא – ו"אין עוד מלבדו", והוא מאיר עליך מהקבוצה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל נשיאי ארה״ב היו מקרב הכלכלנים העל לאומיים – הם שינו את התקציב, אך לא את הפוליטיקה.
טראמפ מוציא את ארה״ב משליטת הכלכלנים הליברליים ומהגלובליזציה של ארגון הסחר העולמי, הופך את הדולר למטבע לאומי. אך פקידיו גדלו על ברכי הכלכלנים ולכן עליו להיפטר מהם! הנתיב של ארה״ב התחיל להשתנות.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest