דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר צריך לספוג את הרצונות והכוונות של הקבוצה, כמו שזרע שנשתל באדמה סופג מתוכה את כל המועיל להתפתחותו, כמו תינוק שיונק את חלב אמו. אני אגואיסט, אבל אני יכול לקבל כוחות לגדילה רוחנית רק מהסביבה, בכך שאני מעלה אותה מעליי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכך שאני מבטל את עצמי בפני הקבוצה, אני מתחבר לבורא שנסתר בתוכה ומגלה בה רצונות ומילויים, שאיני מבחין בהם כעת, אלא דווקא מזלזל בהם ודוחה אותם באופן תת הכרתי. אך ברגע שאני מקטין את עצמי בפני הקבוצה, אני מגלה וסופג אותם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאני משקיע מאמצים בחברים, אני מתחיל לרצות בעלייה שלהם, אני מבקש מהבורא (מ"ן, תפילת רבים) לעזור להם. ולאחר שהקבוצה הפכה ל"שלי", בכך שאני מקבל אותה כשייכת לי אישית, אני צריך גם להשקיע מאמצים, ולאחר מכן לבקש בשביל הקבוצות האחרות – וכך עד לכל הקבוצה העולמית, לנשמת אדם הראשון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל אדם חייב לומר "כל העולם נברא בשבילי" – ואני נבראתי, כדי לתקנו: לספוג את הרצונות שלו ולהתפלל על תיקונם ומילויים, כלומר להיות המקשר בין העולם לבורא. אני אהיה מקשר בין העולם לבורא במ"ן ובין הבורא לעולם במ"ד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכרחי להכיר בכך שמה ששלי אישית זה רק הרשימו הראשוני שלי, הגן שלי, תכונת "הנקודה שבלב". ואילו את כל רצונות הנשמה אני סופג מהקבוצה, בכך שאני מקטין את עצמי כלפיה. ואת כל מילוי הנשמה אני מקבל מהבורא – ברצונות, שקיבלתי מהקבוצה.
אבל הכל נקבע על ידי הגן שלי!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ב- Wall Street International Magazine התפרסם מאמרו של תלמידי מנואל מרין אוקונרילילו, שהינו טנור, סופר, וחבר באופרה של קלן (גרמניה). נושא המאמר הוא המוסיקה הקבלית וכותרתו היא "ניגוני אינסוף". לקריאת המאמר בספרדית https://t.co/kinHcuvEp4

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתוצאה משבירת נשמת אדם הראשון הופיעו נקודות נפרדות (גנים, נקודות שבלב), שכל אחת מהן נבדלת מהאחרות על ידי האגואיזם ובונה סביבה נשמה פרטית – קשר עם כל יתר הנקודות. כך, במקום נקודות, מופיעות נשמות פרטיות, שבחיבור ביניהן יוצרות נשמה שגדולה פי 620 פעמים מנשמת אדם הראשון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הגל ששטף את ישראל לאחר הרצח בברקן – מקום שבו התקיים דו קיום שליו בין יהודים וערבים – לא נרגע. הייתי מזכיר שהיהודים – הם אסופה של כל האנושות ושעליהם להתחבר, כדי שהדבר יתממש לאחר מכן באנושות. הם קובעים את כל ההיסטוריה העולמית, לטוב או לרע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר גילוי המציאות העליונה מתרחש דרך בקשה (תפילה) והודיה.
שתי צורות הפניה האלו מסדרות את הקשר עם הבורא:
בקשה להיות מוכן להתקרב מתוך השתוות הצורה, להפוך להיות דומה לבורא (אדם מהמילה "דומה").
הודיה – התנאי לתיקון האגואיזם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest