דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הבריאה – מחשבה. אנו קיימים בתוך אותה המחשבה. היא יוצרת בתוכה את הכל, מתכננת, מקבלת החלטות ומממשת אותן, כשהיא מביאה את כל פעולותיה לתוצאה שתוכננה על ידי מראש. היא כוללת בתוכה את כל התוכניות, הפעולות, המימוש וכן את התוצאה הסופית. לכן היא מכונה מחשבת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עמדתו הנחושה של נתניהו להיאבק על האינטרסים של ישראל מעוררת כבוד. אך גל האנטישמיות לא יפחת לאחד נאומו. האנטישמיות רק תגבר, הן כלפי היהודים והן כלפי ישראל. בקרוב מאוד אומות העולם יפסיקו לחפש הצדקה בעבורה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על מנת להבדיל את הכוונה מהרצון, לברר אותם – הכרחי לגלות את הנקודה שבלב. אם היא נסתרת, אנחנו לא מרגישים את הכוונה ותופסים רק את הרצון.
אם אנחנו מרגישים וחיים בתוך הרצון – זו מדרגת החי.
אם אנחנו מרגישים וחיים בכוונות – זה כבר "אדם".

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל ריחוק או קירוב לבורא צריכים להיות מוערכים רק על פי הכוונות, ולא על פי הרצונות. הרצונות גלויים, ניכרים על פי פעולות האדם. הכוונות נסתרות וזהו ההבדל בין העולם הנגלה והעולם הנסתר. משימתו של האדם היא לעבור מעולם הכוונות הנסתרות לעולם הכוונות הגלויות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר להיכנס למצב שבו הבורא הוא הראשון:
אם אני פונה אליו – זה אורגן על ידו.
אני תמיד המבצע!
הוא מעורר את הכול!
תקשיב בקפידה וברגישות, אל תפספס את מה שהוא יוצר בתוכך.
הוא – הראשון.
כל המחשבות שלי – ממנו.
חזרתי להכרה – הוא היה זה שעורר אותי!
הכול נשלח על ידו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר להיכנס למצב שבו הבורא הוא הראשון: אם אני פונה אליו – זה אורגן על ידו. אני תמיד המבצע! הוא מעורר את הכול! תקשיב בקפידה וברגישות, אל תפספס את מה שהוא יוצר בתוכך. הוא – הראשון. כל המחשבות שלי – ממנו. חזרתי להכרה – הוא היה זה שעורר אותי! הכול נשלח על ידו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חג הסוכות אסף בביתנו כמה אלפים מתלמידיי מכל רחבי ישראל והעולם. כתבי מקובלים המוקדשים לסוכות, סעודות משותפות, שירים – הכל סייע להשגת האיחוד הפנימי בינינו. כאשר כולם מרגישים את עצמם נשמה אחת – הבורא ממלא אותה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר יוצרי האינטרנט מאוכזבים מכך שהאינטרנט הפך למפלצת אגואיסטית. הם רוצים לבנות אינטרנט אלטרנטיבי, ״בלתי תלוי״. אך ללא תיקון טבע האדם, האינטרנט החדש ישקף שוב את החברה האגואיסטית, כלומר את אותם המומים!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest