דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר האבולוציה וההתקדמות של הציוויליזציה מיצו את עצמן. האנושות התחילה להזיק לטבע. האדם, כיצור ביולוגי, הגיע למבוי סתום אבולוציוני. לא ניתן לשלוט בחברה. השאיפה הטבעית של ארה"ב להתבודד מהעולם, היא התגוננות חכמה מהמשבר הקרב. נותר לתקן את האגואיזם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר טראמפ: שלטונות ארה"ב יפעלו רק לטובת האינטרסים של ארה"ב, ולא לטובת הבירוקרטיה הגלובלית. הם יבקשו לממש את האינטרסים שלהם, שהינם עצמאות ושיתופי פעולה מסוימים, ולא הנהגה גלובלית. הם לא יפקירו את הסוברנות שלהם בידיה של בירוקרטיה גלובלית שבה איש לא בחר ושאינה חייבת הסבר לאיש.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם הבורא לא היה שובר את הנשמה הכללית, את האדם, לא היה דבר לתקן. אך כשאנו מתקנים את עצמנו, אנו מכירים את המערכת, רוכשים ידע בדבר הדרך לשלוט בה – ובכך נעשים דומים לבורא. כיוון שאין זה תיקון של אדם פרטי אלא תיקון הקשר בינינו. לא צריך לדון את האדם, אלא את מידת הקשר הטוב שלו עם הזולת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בשביל מה הבורא זקוק לשפלים כמונו?
אנחנו הדבר היחיד שיש לבורא! הוא לא יצר דבר מלבדנו! הכול מלבדנו זו השתקפות התכונות שלנו. אנחנו נחוצים לבורא. הוא מצפה לבקשה להתפקחות מצידנו. הכול נוצר כך שעל ידי הבחירה שלנו בטבע, נדמה לבורא. אדם מלשון דומה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האם אפשר לומר שהבורא הוא אישיות?
אישיות היא דבר מה שנמדד ביחס לאחרים. אבל מלבד לבורא אין דבר. אנחנו קיימים בתוכו. אנחנו כביכול חיים מחוץ לבורא. הקבלה מתארת את מדרגות הדבקות עם הבורא – גילוי המצב האמיתי שקיים "אין עוד מלבדו".

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא מזמן ציינו את יום השנה להסתלקותו של בעל הסולם, מורנו הגדול. הוא גילה את חכמת הקבלה לדורנו, כדי שנוכל להשתמש בה, כדי שנעלה מדרגת בהמה לדרגת האדם, נדע כיצד לבצע את כל הפעולות ולהגיע לפקיחת עינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו חייבים לבעל הסולם את החיים הרוחניים שלנו באותה המידה שבה אנחנו חייבים לאבינו ולאימנו את חיי הגוף הבהמי שלנו. רק שכאן לא מדובר החיינו הגשמיים, אלא בחיינו הרוחניים, שבהם אנחנו משיגים נצחיות ושלמות, עולמות עליונים, מצבים עליונים, שכעת אפילו אין ביכולתנו לתאר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו לומדים את "ספר החיים"- חיים אותו, חווים אותו בפועל ומביאים לידי ביטוי את אותיותיו בצורת מצבים, המתגלגלים על הכלים – הרצונות שלנו. בעל הסולם סידר את הכל בצורה כזו שבכך אנו עוברים דרך פעולותינו הפרטיות, אנחנו רוכשים ידיעות על המערכת בכללות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם עשה בירורים גדולים: ממה מורכב רצון הבורא, מטרת הבריאה ודרכי השגתה – ירד עד אלינו והסביר את זה. עלינו להתכלל בשיטתו, להבין אותה, להרגישה לעומקה, כדי שהאור יעבור דרכנו וימלא אותנו, שעה שהוא מאפשר להבין את מהותם הפנימית של המילים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נקוה שנוכל להעריך בצורה ראויה את דרגתו של בעל הסולם, את גדלותו:
– את הקשר שלו עם הבורא,
– את היכולת לרדת אל כל אחד, על מנת להרגיש באיזו צורה להנגיש את ההסבר.
– שפתו העדינה, כדי לא לפגוע ולקרב את כולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר סוכה: יש רק מצוה אחת, כלומר ציווי הבורא לנבראים: לבנות מסך, כיסוי מעל הראש, כדי לכסות את האגו שלנו, את המחשבות על טובתנו האישית, להתעלות מעל זה, אל הטוב הכללי. אז הפעולות שלנו יהיו דומות לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בורא – זהו כוח ההשפעה הכללי, המתבטא בהשפעה לזולת. צריך להתכלל ברצון הזולת ולתת לו את מה שהוא רוצה.
אז בפעולה שלנו נרגיש את הבורא לפי חוק השתוות הצורה עימו – אנו נפגש עימו בתוך החבר, אני והבורא – יחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצוות בניית הסוכה כוללת בתוכה את כל המצוות, שהרי היא מדברת על תיקון הנשמה מרסיסיה באמצעות פעולת האור העליון דרך צמצום האגואיזם, על ידי כיסוי הרצון, האגואיזם, במסך הדוחה, כלומר בעל מנת להשפיע. זוהי מצווה של חיבור כולם תחת גג אחד.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest