דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר רצון הוא החומר שנברא, ואילו המחשבה היא כוח התנועה בין הרצונות. באמצעות המחשבה אני יכול לנוע בין רצונות. באיזה רצון שלא אמצא, אותו רצון שולט עליי. המטרה – להשיג את הרצון הנעלה מכולם, את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו חיים בעולם מדומה של אשליות בעלות ערך. אנחנו הורגים את עצמנו למען השגתן. אנשים אחרים שכנעו אותנו בחשיבות של הערכים האלה. אבל הם דמיוניים. ילד לא רוצה בערכים שלנו.
ובכל זאת, למרדף אחרי מה שמעריכה הסביבה אנחנו קוראים חיים. בואו נעצור ונעריך מחדש את החיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר באגואיזם עצמו, בטבע שלנו, אין פתרון, שהרי זהו אותו אגואיזם. תיקון בכוח (דיכוי) רק מגדיל את האגו. היות שהאגואיזם הוא כל החומר של העולם שלנו, תיקונו אפשרי רק באמצעות המשכת האור העליון, מהעולם העליון. זה מה שמציעה הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כלכלה – זה קשר בין אנשים, ולכן עליה להתאים לחוק הטבע, שמחייב קשר בין כולם למערכת אחת. אנחנו לא מבינים את החוק הזה וכן אנחנו מעוררים על עצמנו מכות. הקבלה מסבירה איך לקיים את החוק הזה. זה מה שצריך היה לקחת בחשבון הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס.

תוצאת תמונה עבור טוויטר יום הזיכרון הבינלאומי לשואה הוא הזדמנות לעצור את מרוץ החיים ולהבין מה הסיבה לשנאה הבלתי פוסקת של אומות העולם כלפי… (מתוך המאמר שלי שפרסמתי ב- http://kabbalah.walla.co.il)

תוצאת תמונה עבור טוויטר במרחב הרוחני עצירה שקולה להיעלמות. תנועה בקצב זהה, כמוה כמו כעצירה. ותאוצה היא תנועה. תאוצה פירושה להתפתח מהר יותר, כלומר להאיץ רוחנית, בעבודה עם האגואיזם שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איך להרגיש מאושר ולא מסכן? אל תזדהו עם הגוף שלכם. הוא מורגש רק בהרגשתכם, וגם זה רק לעתה עתה. תרגעו, ותניחו הכול בידי הבורא. תעברו לתנועה פנימית – נועו לעבר הקשר עם החברים שלכם ללימוד, ועם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האם יש רוחות, ישויות על טבעיות, מלאכים, שדים? – הקבלה משתמשת בשמות הללו כדי להגדיר את הכוחות האגואיסטיים, הטמאים, שהפוכים לכוחות האלטרואיסטיים, הטהורים (הנקיים מהאגואיזם, מהאהבה העצמית). אבל כל הכוחות הללו נמצאים בתוכנו בלבד, מחוץ לנו נמצא רק הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עד למאה ה-21 נדמה היה שיהיה שפע ולכן הליברליזם והמתירנות חגגו. אבל במאה ה-21, המשבר בכלכלה ומכאן גם במערכת הליברלית, הביא לחזרה לשמרנות (משפחה, אחריות). אלא שהליברלים, כמו ילדים מפונקים – משתוללים ומתנגדים לכך בכל תוקף.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מחקו את כל הדאגות! כשאתם מתחברים לקבוצה, שבה שורה הבורא, אתם נמצאים בתוך אמא, תחת השפעת מקור הטוב החיובי ביותר שיכול להיות. ואין עוד כוח מלבדו, שיכול היה להשפיע עליך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אחרי החלפת הדולר מזהב לדולר מנייר, כולם משחקים בשווקים. אבל מי מרוויח הוא זה שמדפיס את הכסף. לכן בדאבוס שורה אופוריה מתוחה. משבר 2.0 מוכן להתפרץ. דאבוס לא תוכל למנוע אותו, כי היא לא יותר מאשר פטפטת של ליברלים גלובליסטיים, וזמנם עבר.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest