דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ה-11 בספטמבר היה הלם גדול בעבור האמריקאים!
עלינו להבין שכנגד כל אלימות, בכל צורה, תהיה אשר תהיה, תעזור רק האחדות שלנו. או אז, לא נוכל להצדיק את הטרור, אלא נוכל רק להוקיע אותו משורשו בכל דרך אפשרית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם הפוליטיקה לא הייתה ניזונה מהמאבק, השנאה לא הייתה מעוררת השראה ומלכדת אנשים אחדים כנגד אנשים אחרים: כאשר מישהו מנצח, מישהו אחר מפסיד. אם, לעומת זאת, הפוליטיקה היתה ניזונה ממאבק כנגד האגו שלנו, החיים שלנו היו אחרים – ולא היה מקום לטרור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר השכל משרת את האגו, את הרצון, בכך שהוא עוזר להשיג את מה שנעים לנו ולהימנע מהמזיק לנו, כמו בעלי חיים.
אם האדם מבין את זה ורוצה להשיג שכל של אדם, כלומר שכל שדומה לבורא, הוא אינו פועל למילוי הרצון, אלא כדי להידמות לכוח העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדם המרגיש מציאות אחרת, שבתוכה פועלת רשת של כוחות השפעה, ולא קבלה, נכלל בקשר בין אנשים, שפועלים רק על בסיס עיקרון של השפעה הדדית, רוצה להשתייך לרשת הזאת, שנקראת "בורא".

תוצאת תמונה עבור טוויטר העשירייה היא כל מה שקיים בכל המציאות, בכל העולמות. כל הנבראים, שהתפתחו מארבע הבחינות של האור הישר, הויה, הם עשירייה אחת, מלכות של עולם אין סוף מעשר ספירות עגולות. ואילו הבורא, זה אור אין סוף, שממלא את העשירייה הזאת, את המלכות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מתי השוק יפול? – בכל רגע, בקרוב!
למרות שלא רואים אינדיקטורים למפלת השווקים…
למרות שהמומחים מזהירים, אבל רק כדי לבטח את עצמם.
אך רגע המפלה הוא בלתי נמנע, הוא קרוב והוא מלחיץ.
פוליטיקאים, כלכלנים, אנשי עסקים – כולם קפאו…
תהיה סופה!
(חזאי הסופות המודרני)

תוצאת תמונה עבור טוויטר השלמות הקטנה ביותר ועד הגדולה ביותר מוערכות בהתאם לחיבור התופעות השליליות והחיוביות השונות יחד כאחד שלם.
אין טוב ורע – יש הרמוניה ושלמות.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest