דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מפסלים את מערכת האדם והיא מתחילה לחיות. כך, מתוך חומר דומם יוצא אדם מתוקן, שבו הבורא מפיח אור, רוח חיים. את ההזדמנות הנפלאה הזו, אשר ניתנה לנו, אנו חוגגים בשנה החדשה, ראש השנה – יום בריאת (לידת) האדם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר קשה לנצח את ישראל בשכל או בטכנולוגיה. אולם הרוח הוא המרכיב שבו ידם של האויבים שלנו היא על העליונה. אין לנו מה להעמיד כנגד הרוח שלהם. רק התקרבות אמיתית בינינו תעניק לנו מגן וחרב נגדם. לא יהיה לנו מנוח עד אשר נשיג התקרבות בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בזמנו נסראלה דיבר על כך שאנו מפורדים, מבולבלים ולכן פגיעים, מאבדים את הרוח החלוצית שהייתה בקרבנו, את התקוה, את האמונה בנצחון. נשארת רק השגרה, הערכים הדהויים – ואלה אינם מספיקים בעבורנו. אנחנו קיימים כעם רק כדי להוות דוגמא לכל העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו בונים חברה חדשה, מקום מיוחד, אשר עדיין לא קיים. הקבוצה שלנו עובדת על גילוי ועל מימוש שיטת הקבלה, משתוקקת להביא את עצמה לתיקון כזה, שיהפוך אותה למרכז הרוחני של העולם, לדוגמא להתפתחות רוחנית בעבורו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדבר הקשה ביותר הוא לעלות למדרגה הרוחנית הראשונה. שהרי בתוך כך על האדם לשנות את טבעו מ״קבלה-אגו-ידיעה" לטבע הרוחני של "השפעה-אמונה", ואילו במדרגות הבאות הוא רק מוסיף את כוח ההשפעה-האמונה, שהוא מעלה מעל הקבלה-ידיעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא נסראלה אלא אנחנו מתחבאים בבונקר, מנסים להתחבא מההיסטוריה והייעוד של עצמנו. כעת אנחנו. חייבים לממש את הפוטנציאל האמיתי שלנו – באיחוד. בו יתגלו האפשרויות הבלתי מוגבלות שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ראש השנה זהו גילוי שלמות וכוח הבורא, גילוי הנהגתו השלמה: "אני ראשון ואני אחרון ומלוא כל הארץ כבודו". כך האדם מתאר לעצמו את מלך העולם ומכך מתחילה דרכו הרוחנית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ראש השנה – זהו המגע הראשון עם הכוח העליון, ההשגה הראשונה של מלך העולם, ההתגלות לאדם שהבורא מנהל את הכל. יש לנו רק אפשרות להסכים עם התוכנית שלו. כל השינויים והגילויים מתרחשים רק בתוך האדם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל תשומת הלב והמאמצים שלנו צריכים להיות מוקדשים כדי לייצר את התנאים, שבהם הבורא יוכל להתגלות. עלינו לאסוף את מערכת האדם המפורקת בצורה כזו, בתרכובת כזו של תכונות ההשפעה שלה, בערבות הדדית, בהתכללות, כך שבחומר הזה יתגלו הרוח, האור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אהבת הזולת מתבטאת בחיבור, על מנת להרגיש, להבין, למלא את הרצונות שלו. אם החיבור הוא נכון, כל החלקים עובדים כאחד שלם. אהבה – זו השתוקקות להבין את רצונות הזולת ולחיות למענם. כך מתקיימת מערכת שנמצאת בשלמות.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest