דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר שלום בין ישראל לבין הפלסטינאים אפשרי, רק אם הפלסטינאים ירצו בשלום. והם ירצו בשלום – רק אם ביהודים יופיע הרצון להיות כאחד בקשר ביניהם. אחרת המאמצים של טראמפ יכשלו, והוא ישנה את היחס שלו לישראל מתוך לחץ נוראי! כך הבורא מאלץ אותנו להתחיל בתיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העלייה לסולם שמקרב לבורא מתחילה מהרצון להיות ״עובר״ בתוך הבורא, להיכנע לו באופן מוחלט, כפי שעובר נכנע פיזית באופן מוחלט לאימו. זהו קיום התנאי של צמצום א׳: לא לרצות דבר, מלבד לקיום בתוך האם/הבורא, כלומר שכל מחשבותינו ורצונותינו יהיו מרוכזים בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על פי הקבלה: כדי לשכנע את היהודים להתאחד, הכרחי שתתקיים תכנית חינוכית ממשלתית שתעסוק בתפקיד אחדות היהודים בהקשר לאחדות העולם ובחשיבות הפצתה. טראמפ צריך היה לדרוש מישראל לחייב את העולם להתאחד באמצעות האיחוד בין היהודים, לזכות על כך בפרס נובל לשלום ולהירגע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם זו השלכה של התכונות האגאיסטיות שלי על רקע האור הלבן ההופכי להן. במקום להראות לנו את החסרונות שלנו, הבורא מראה לנו אותם מחוץ לנו, בדמות חסרונות זרים.
ואילו אנחנו מבקרים אותם אגואיסטית. עד אשר נבקש לראות את האמת!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני יכול להביא את עצמי להידמות לבורא, רק אם אביא את עצמי להידמות לקבוצה – כך אני והבורא משיגים השתוות צורה. הקבוצה היא המקום שבו אני והבורא נמצאים ביחד. כל העבודה הרוחנית שלי מורכבת מהידבקות לתשעה חברים ולהשלים אותם לכדי עשירייה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו לא יכולים לשנות במישרין את היחסים בינינו. אבל ניתן לשנות אותם ביחס לאובייקט חיצוני: עד כמה שהרגש שלך כלפיו שונה מהיחס שלי כלפיו. כך, על ידי מדדים של העולם שלנו אנחנו משתמשים בקנה מדיה, שבאמצעותו אנו מודדים תופעות שונות, מידות שונות. הקבוצה היא בחינת אמצעי ביני לבין הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידה שבה אני מתמוסס בקבוצה, באותה המידה אני נדבק בבורא. הקבוצה היא מידת הדבקות שלי עם הבורא.
אם אתכלל בקבוצה, אבטל את עצמי, אגלה שהיא מקבלת אותי ושהבורא שורה בינינו.
הקבוצה נמצאת במצב של גמר התיקון!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest