דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר חודש אלול זו ההכרה בהכרחיות שבשינוי פנימי. זהו חודש של חשבון נפש: מה אני יכול לעשות עם עצמי, על מנת להתחיל להתקרב לבורא, להגיע לקשר ראשון עמו. עליי להביא את עצמי להכרת גדלות ורוממות הבורא, ככוח העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חג ״ראש השנה״ מסמל את כניסת האדם לעבודה הרוחנית. קודם לו חודש ״אלול״ – המסמל את כיול הקשר עם הבורא ״אני לדודי, ודודי לי״ – מרגע תחילת לימוד הקבלה ועד להכרת התלות המוחלטת בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נאמר שאין טעם לבקש מחילה מהבורא עד אשר האדם לא יכפר על כל חובותיו כלפי חבריו. אם אנחנו בונים קשרים טובים בינינו ומאפשרים לבורא מקום להתגלות, אז זו תהיה הפנייה שלנו אליו ובקשת המחילה שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התשובה שאליה צריך להגיע בחודש אלול היא גילוי הרצונות בתוכנו שמתנגדים לחיבור. מספיק לגלות אותם ובאותו הרגע הם עוברים תיקון. אם אני מחשיב אותם לחטא, אז הם מיד מתקנים על ידי האור, המחזיר למוטב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תיקון הנברא, ״הנשמה השבורה״, הוא בחיבור עד ל״ואהבת לרעך״. הרצון נתקן במידת ההשתוקקות לחיבור. גילוי ההתנגדות לחיבור כרע/כחטא היא העבודה בחודש אלול, העבודה על גדלות הבורא וגילויו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest