דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר העם היהודי החזיק מעמד לא רק שלושה דורות, אלא 2000 שנים בגלות, למרות כל החוקים הגיאו-פוליטיים. המשכיות הקיום של העם היהודי והשנאה כלפיו, הופכים אותו לדבר מה אי רציונאלי.
שאלה: מה מקורה של השנאה האי רציונאלית הזו?

תוצאת תמונה עבור טוויטר מרגע שאני מתעורר, אני מיד מעורר את הקשר עם הבורא, נועל אותנו ביחד. מנקודה זו ואילך אני מנסה ללכת כמו בטייס אוטומטי: הכול מכוון אליו, לשמור על הקשר עמו, למרות ההפרעות. על ידי ההפרעות הבורא מלמד אותי כיצד להיות קשור אליו. עד אשר אגיע לקשר חדש ומלא עמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעבודה באמונה מעל הדעת חשוב להבין שאני מרגיש את הבורא, שהוא ממלא את תחושותיי. כל המצבים, הפעולות והמחשבות שלי מגיעים ממנו. הוא תמיד מוביל אותי אליו על ידי ההחלטות הטובות ביותר. עליי לראות את כל המתרחש, בתוכי ומחוץ לי, כדבר האופטימלי ביותר שניתן לי כדי שאגיב נכון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם הליברליזם זו התפתחות על חשבון ארה"ב, הגיע הזמן לסיימו. השוויון בכלכלה העולמית צריך להפוך לפרוייקט של כולם. כל אחד משלם על עצמו בבטחון ובכלכלה, גם לנוכח איום הברקסיט על כולם ובכל. כל הבריתות הקודמות הופכות עם הזמן לנטל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כיול:
כל המתרחש מגיע מהבורא.
מצבי הפנימי והחיצוני נקבע רק על ידי הבורא.
הבורא טוב ועושה רק טוב.
כדי להרגיש עולם נצחי וטוב צריך לשנות רק את עצמי.
להפוך להיות טוב לכל ולתמיד.
אמונה מעל הדעת – זה מה שמלמדת חכמת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המחשבות על עצמי המחשבות צריכות להתרכז רק בהכרחיות לקיום. ויתר המחשבות – על הנשמה. הנשמה נמצאת מחוץ למחשבות על עצמי, מחוץ לאגואיזם, במחשבות על האחרים ועל הבורא. אם אין מחשבות על עצמי מלבד מחשבות על ההכרחיות, אין קליפות והנשמה מתחילה להתגלות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר משיכה ודחיה –
כוחות מנוגדים –
מולידים שכל וחירות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר החיים הרוחניים מתחילים ממצב ה"עיבור", בדומה להיווצרות החיים בעולם שלנו. אם האדם משתוקק לבטל את דעתו, ידיעתו, ולקבל את דעת המקובל, אמונה מעל הדעת, הוא הופך להיות כמו עובר – אילם ועיוור… ונולד!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest