דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאמיתו של דבר אנחנו נמצאים במצב המושלם בעולם אין סוף. וכל השינויים מתרחשים רק בתוך האדם. ולכן, אם האדם חושב שמצבו שלם – ירגיש את אשר ירגיש! – פירושו של דבר שהוא כבר נמצא בשלמות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו עולים עם האח"פ דעליון. העליון מוריד לתוכנו את האח"פ שלו – אנחנו מרגישים את האחוריים שלו, שלא נעימים לנו. אבל אם אנחנו אוחזים בהם בעזרת גדלות העליון, הוא מעלה אותנו באח"פ שלו, כמו במעלית: העליון יורד אלינו – ואנחנו עולים אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אלמלא החושך, לא ניתן היה להשיג את הבורא. צריך להעריך את החושך, לא להתרחק ממנו, אלא להפוך אותו לאור. מתוך צורות החושך לראות כיצד להיאחז בבורא. אין לזלזל בחושך, שהרי כל הבריאה – היא החושך, שבו מתגלה האור, הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל ההשגות (צורות) נמצאות באותיות השחורות. האור הלבן רק משרטט אותן. לכן, על ידי הערבות, על ידי הדאגה לרומם את רוח הקבוצה, אנחנו מתקרבים לאור. דווקא בחושך מתקיימת הבדיקה של ההשפעה שלנו לבורא, בכך שאנחנו מקבלים את החושך כאילו היה אור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המסך זה כאשר לא חשוב לי באיזו הצורה אני נמצא באופן אישי. הדבר החשוב עבורי – הוא להשפיע.
מדרגתי נמדדת על ידי עומק הרצון, שבו אני יכול לצלול לחושך (לדעת), על מנת שגם מתוכו אוכל להשפיע (למעלה מהדעת).

תוצאת תמונה עבור טוויטר הטעות של המתחילים: לבקש לדעת, להרגיש, להתמלא. הם חושבים שכך זה קורה בעולם הרוחני. הם מחכים לאור שיגיע וימלא את הרצונות האגואיסטיים שלהם. בעוד שיש לדרוש תיקון בתפיסה של כל מצב כנובע מהבורא, כלומר כמושלם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ברגע שהאדם מרגיש שהבורא אינו טוב כלפי הנבראים, הוא מתווכח עימו, מאשים, שונא. לכן עליך להשתוקק לראות את הבורא מעניק לכולם כל טוב, להצדיק אותו במצבים שלא תואמים להשגחתו הטובה. זהו העיוורון שלנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בדיקת הרוחניות שלך – שמחה שנובעת מהרגשת השלמות בכל הנסיבות. מצב שכזה נקרא יום ה'. כל אדם יכול לתאר לעצמו את המצב הזה ולהשתוקק אליו. ואם הוא אינו יכול – פירושו של דבר שהאגואיזם מנהל אותו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עליך לראות את העולם כפי שהוא נראה מעיני הבורא, ולא מתוך נקודת המבט המקולקלת שלנו. אחרת אתה מקלקל את הבורא, מכביד את לב האבן שלך.
תחילה עליך לקבל שהבורא עושה רק טוב, שהעולם בשלמות, ואילו אנחנו דנים את הבורא רק במידת הקלקול שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמונה מעל הדעת פירושה הרגשה (בדעת) של חושך ורע, הימצאות מעל זה (באמונה) בהשפעה ובאהבה. הרי הכול הגיע מהבורא, ואם אנחנו מקבלים זאת כך, כלומר מקבלים תיקון, אנחנו מבינים שהרצונות האגואיסטיים שלנו לא יתמלאו, אבל מעליהם נתקיים באמונה, בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אחד מהניצחונות של טראמפ הוא הניתוק בין אירופה לרוסיה, כתוצאה מקריאתו לאחדות בשורות נאט"ו. מוזר ככול שהדבר ייראה, רוסיה מסייעת לו בכך שהיא חוזרת להיות אימפריה. הרי יכולה הייתה להתרחש התקרבות בין רוסיה ואירופה כנגד ארה"ב…

תוצאת תמונה עבור טוויטר מסך זה כאשר לא חשוב לי באיזו צורה אני נמצא, והעיקר בשבילי הוא להשפיע. המדרגה שלי נמדדת בעומק החושך שאני מגלה בתוכי, שמתוכו אני מסוגל לחשוב לא על עצמי, אלא על הקבוצה ובתוכה על הבורא, כדי שמהחושך, מהמלכות, אשפיע – זהו המסך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מצב "צדיק בעיר" – האדם מצדיק את המצב למעלה מהחשבונות, משמח את הבורא דרך הקבוצה. מקבל את הכל כמגיע מלמעלה. "הצדיק מסתלק מן העיר" – לא יכול להצדיק את המצב, נופל לחשבונות – לתוך המלכות, במקום הבינה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest